Mark Schuman

Libby Sartain

Mark Schuman

A munkaerő toborzásában az Y generáció és a közösségi média gyökeres változásokat hozott. Az újfajta igényekkel és szokásokkal rendelkező munkatársakat elcsábítani, megtartani és elkötelezetté tenni komoly kihívást jelent. A vállalatoknak ágazattól, piaci és gazdasági helyzettől függetlenül új, költséghatékony HR kommunikációra van szüksége, hogy a piaci versenyben megnyerje, és motiválja a legtehetségesebb és legeredményesebb munkavállalókat

A szerzők szerint ebben az új világban a cégeknek már három márkára van szüksége:

  • Termékmárka: amelynek meggyőzőnek kell lennie ahhoz, hogy megvegyék áruit vagy szolgáltatásait.
  • Vállalati márka: amelynek meg kell mutatnia, hogy a cég munkahelyként milyen értékeket képvisel.
  • Tehetségvonzó vállalati márka: olyan munkaadói márka, amely irányt szab a kiválóak vonzására, megtartására és motiválására.

A könyv élvezetes stílusban, gyakorlati példákon keresztül mutatja be, hogyan használható fel a márka a HR kommunkiációban, mit kell tenni ahhoz, hogy a cég munkatársairól ugyanúgy ismertté váljon, mint termékeiről vagy szolgáltatásairól; hogyan építhető fel a tehetségvonzó vállalati arculat.

15%
5000 Ft
Internetes ár: (-15%) 4250 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 4000 Ft
Kosárba