2021. 07. 30. - 08. 15-ig
A sikeres vállalkozás indítása sokkal többet jelent egy kiváló ötletnél. Az, hogy egyéni vagy társas vállalkozóként, esetleg startupperként akarsz belevágni az álmaid megvalósításába, azt jelenti, hogy kellő tudatossággal és megfelelő információkkal kell rendelkezned a cégalapítás előtt.
Vecsenyi János vállalkozási szakértő és Petheő Attila sikeres üzletember olyan történeteken és példákon keresztül vezetnek be a vállalkozások világába, amelyek segítenek megérteni az üzleti világ működését. Bevált üzleti taktikákat és modelleket mutatnak be, valamint gyakorlati tanácsokkal látják el az olvasókat, amelyek alapján könnyebben és hatékonyabban tudnak elindulni az üzleti úton.
A tizenkét lépéses útmutató segít átláthatóvá tenni az ötletből való termék vagy szolgáltatás piacra dobását. A friss példák, aktualizált jogszabályi magyarázatok és gyakorlatok segítenek tanulni mások sikereiből és kudarcaiból, hogy ezek alapján formálhassuk saját működő üzleti megoldásainkat.
Vecsenyi János vállalkozási szakértő és professzor emeritus, aki számos egyetemen tanította a vállalkozási ismereteket, és két vállalkozást is működtet. Petheő Attila pedig egy tapasztalt sorozatvállalkozó, aki szociális vállalkozások problémáinak megoldásában is segítséget nyújt. Ezek az előadók nemcsak elméleti tudással rendelkeznek, hanem saját tapasztalataikat is megosztják az olvasókkal, hogy azok is sikeresebbek lehessenek az üzleti világban.
eseményszervezés, a vendéglátás és az agrárgazdaság területén. A Budapesti Corvinus Egyetem adjunktusa, doktori kutatásainak eredményeit felhasználva, országosan elismert szakértőként a szociális vállalkozások problémáinak megoldásához nyújt segítséget. Tudását több hazai egyetemen és az Egyesült Államokban tartott kurzusain adja tovább. 2017-ben a Budapesti Corvinus Egyetemen kiérdemelte az év oktatója címet.
Borító ár: | 8490 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 4550 Ft |
![]() |
7217 Ft |
![]() HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
6792 Ft |
---|
Hogyan válhat egy startup vagy kisvállalkozás tartósan kiváló vállalattá? Miért veszélyes a „megérkeztünk” érzés? Miért alapvető, hogy a szervezeti kultúra a kölcsönös bizalmon alapuljon? Milyen vezetői módszerekkel ösztönözhetjük a kreativitást?
Jim Collins és Bill Lazier Beyond Entrepreneurship című könyve világszerte elismert vezetési alapmű, amely számos sikeres vállalatvezetőnek nyújtott iránymutatást. A BE 2.0 – Tartósan kiváló című könyvben Jim Collins az eredeti gondolatokat több évtizedes kutatásaival bővíti ki. A könyv bemutatja, hogyan válhat egy vállalkozás a jóból kiválóvá, majd hosszú távon is sikeressé.
Lépésről lépésre vezeti az olvasót a jövőkép kialakításától a stratégiai döntéshozatalon át a kreativitás ösztönzéséig, konkrét példákkal és esettanulmányokkal alátámasztva.
Jim Collins a vezetéstudomány egyik kiemelkedő alakja, akinek könyvei, mint a Jóból kiváló és a Tudatosan kiváló, világszerte bestsellerek. Vezetőképző műhelyében a tartósan sikeres szervezetek működését kutatja, és a Forbes a világ 100 legnagyobb üzleti elméje közé sorolta. Bill Lazier, a Stanfordi Egyetem Jogi Karának professor emeritusa és a Bristol Investment Company alapítója, szintén jelentős szereplője volt az üzleti életnek.
„A Beyond Entrepreneurship erőteljesebben formálta a vezetői stílusomat, mint bármely más könyv vagy személy. Több mint tíz éve minden évben újraolvasom. Rengeteget segített, hogy a lényegre összpontosítsak, és hogy a legjobb önmagam legyek ahelyett, hogy másokat próbálnék utánozni.”
Reed Hastings, a Netflix társalapítója és vezérigazgatója
Jim Collins korunk egyik kiemelkedő üzleti gondolkodója. Jóból kiváló és Tudatosan kiváló című könyvei világszerte bestsellerré váltak. Vállalkozástudományt oktatott a Stanfordi Egyetem Üzleti Karán, majd vezetéstudományt a West Point katonai akadémián. A Colorado állambeli Boulderben alapított vezetőképző kutatóműhelyében a tartósan kiváló szervezetek működését vizsgálja, emellett vállalatigazgatók és felső vezetők tanácsadójaként dolgozik. A Forbes 2017-ben a 100 legnagyobb üzleti elme közé választotta.
Bill Lazier a Stanfordi Egyetem Jogi Karának professor emeritusa volt, és a Stanfordi Egyetem Üzleti Karán tizenegy éven át ingatlan- és vállalkozásmenedzsmentet oktatott. A Bristol Investment Company alapítója és elnöke, számos vállalat és szervezet igazgatótanácsának tagja volt. 2004-ben, hetvenhárom éves korában hunyt el.
„Nincs egyetlen dolog, ami kiválóvá tenne egy vállalatot. A kiválóság nem csak a stratégián múlik. Nem csak a vezetői stíluson. Nem csak a jövőképen. Nem csak az innováción. Nem csak a nagyszerű taktikán. Mindezek együttesen szükségesek hozzá, valamint az, hogy következetesen, éveken át jól csináljuk mindegyiket.”
Borító ár: | 7900 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 5530 Ft |
![]() |
6715 Ft |
![]() HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
6320 Ft |
---|
A két elismert kommunikációs stratéga által írt könyv átfogó és könnyen követhető útmutatót kínál a hatékony marketingstratégia tervezéséhez. A kötet részletesen bemutatja a marketingfolyamat legfontosabb lépéseit, kezdve a célok meghatározásától és a 4P-től, egészen a kutatáson, a briefingen, a kreatív fejlesztésen és a médiatervezésen át a hatékonyság és a hatásosság méréséig. A könyvben található kétperces ellenőrző listák, jó és rossz gyakorlatok, valamint esettanulmányok segítenek abban, hogy a marketingstratégiánkat tökéletesíthessük és a gyakorlatban is alkalmazhassuk a tanultakat.
A könyvhöz kapcsolódó kiadvány, a "Lépj előre digitálisan! Egy Telekom-sztori", a Telekom CFU (Customer Facing Unit) csapatának működését és filozófiáját mutatja be. Ez a kiadvány a Telekom márkát, valamint a könyvben bemutatott paradigma- és perspektívaváltások egyik hazai példáját tárja elénk. A kiadvány bizonyítja, hogy a nemzetközi modellek, best practice-ek és új működési diszciplínák a helyi kihívásokhoz igazítva Magyarországon is alkalmazhatók. Bár a gyakorlatukat nem egy az egyben feleltetik meg a könyv ajánlásainak, átfogó összefoglalót adnak az elmúlt öt év történéseiről, és praktikus tanácsokkal segítik a könyvben megfogalmazott elvek megvalósítását. Ezáltal a könyv és a kapcsolódó kiadvány egyaránt értékes eszközt kínál a marketingstratégia fejlesztéséhez és a gyakorlati alkalmazáshoz.
„Minden szakmának szüksége van egy szilárd alapokat adó útmutatóra, amely rendet rak a fejekben, és megbízható támaszt nyújt kétségek esetén. A marketingkommunikációnak ez a könyv a nagykönyve.”
Gál Sarolta, stratégiai igazgató, DDB
„Ez a könyv mérhetetlenül felbosszantott. Olvasói mind-mind olyan előnyhöz jutnak, ami nekem soha nem adatott meg. Szerencsés flótások!”
Martin Weigel, stratégiai igazgató, Wieden+Kennedy
„Az ilyesfajta ajánlók írói általában nem olvassák el a szóban forgó könyvet. Én elolvastam – és tényleg nagyon jó. Olyannyira, hogy mindenkinek csak ajánlani tudom.”
Mark Ritson, oktató, Melbourne Business School
„Les és Sarah intelligens és humoros könyvükben precízen azonosítják a stratégiai gondolkodás gyenge pontjait, és egyszerű javaslatokat tesznek az elkerülésükre. Végzőseimet minden karácsonykor megajándékozom egy-egy igazán inspiráló könyvvel. Rendelhetnék 30 példányt?”
Jon Steel, stratégiai tervező, WPP
„Helyrehozza a rossz tervezési könyvek által okozott károk nagy részét, ezért bármely más tervezésről szóló könyvnél hasznosabb.”
Dave Trott, kreatív igazgató, a Kreatív vakság című könyv szerzője
„Kötelező olvasmány azok számára, akik többet szeretnének megtudni a hatékony kommunikációról – vagyis remélhetőleg minden marketingesnek.”
Craig Inglis, ügyfélkapcsolati igazgató, John Lewis
A könyvhöz kapcsolódó kiadvány - Lépj előre digitálisan! Egy Telekom-sztori - bemutatja a Telekom CFU (Customer Facing Unit) csapat működését, filozófiáját és a Telekom márkát, könyvben bemutatott paradigma- és perspektívaváltások egyik hazai gyakorlataként. Bebizonyítva, hogy a nemzetközi modellek, best practice-ek és az új működési diszciplínák a helyi kihívásokhoz és feladatokhoz igazítva itthon is használhatók. Gyakorlatukat nem egy az egyben feleltetik meg a könyvben megjelenő ajánlásoknak, sokkal inkább egy átfogó, a bizalmas információkat kerülő összefoglalót adnak az elmúlt öt év történéseiről, emellett praktikus tanácsaikkal segítik a könyvben megfogalmazott elvek megvalósítását.
Borító ár: | 5900 Ft |
---|---|
![]() |
2950 Ft |
![]() HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
2950 Ft |
---|
Fedezd fel, hogyan érvényesülhetsz nőként a karrieredben a "Hogyan érvényesüljünk nőként?"; című könyv segítségével! Sally Helgesen, a női vezetéstudomány szakértője, és Marshall Goldsmith, elismert felső vezetői coach, egyedülálló útmutatót kínálnak, amely segít felismerni és leküzdeni azokat az akadályokat, amelyek gyakran gátolják a nők előrejutását a munka világában.
A könyv rávilágít arra, hogy bár sok nő készen áll a karrierjében való továbblépésre, mégis gyakran visszatartják őket a társadalmi elvárások és a belénk ivódott hiedelmek. A szerzők tizenkét olyan akadályt azonosítanak, amelyek különösen a nőkre jellemzőek, és amelyekkel szembe kell néznünk ahhoz, hogy sikeresebbek legyünk. Az esettanulmányokkal és gyakorlati tanácsokkal teli könyv segít megérteni, mely erősségeinkre építhetünk, és mely szokásainkkal kell szakítanunk.
Liptay Gabriella, a KPMG Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója szerint a könyv kiváló útmutató, amely mind beosztottként, mind vezetőként hasznos lehet. Bincze Bea, executive coach, pedig hiánypótlónak tartja, és ajánlja mindenkinek, aki szeretné jobban megérteni saját korlátozó hiedelmeit.
A 21. században egyre nagyobb szükség van női vezetőkre, és ez a könyv segít abban, hogy felismerjük és kihasználjuk a bennünk rejlő lehetőségeket. Ha szeretnél nagyobb befolyást szerezni és jelentősebb hatást gyakorolni a munkádban, ez a könyv remek útmutató lehet számodra. Ne hagyd ki ezt a lehetőséget, hogy kiteljesedj a karrieredben!
„Kiváló útmutató, amely segít, hogy pozitív változásokat érhessünk el az általunk választott életúton. Akár beosztottként, akár vezetőként dolgozunk, jól jön a könyvben átadott elemző tudás, amely rólunk, indítékainkról, tudattalan hiedelmeinkről, hozzáállásunkról, szokásainkról és sztereotípiáinkról is szól, ezért ajánlom nőknek és férfiaknak egyaránt.”
Liptay Gabriella marketing- és kommunikációs igazgató, KPMG Hungary
„Hiánypótló könyv. Teljes szívemből ajánlom valamennyi nőnek, aki szeretné jobban megérteni a saját korlátozó hiedelmeit, és valamennyi férfinak, aki szeretne sikeresebben együtt dolgozni női kollégáival. Coachként és trénerként magam is rengeteget tanultam belőle, és munkám során sokaknak sikerült átadnom a könyvben bemutatott alapelveket.”
Bincze Bea
PCC, executive coach, beszédcoach, tréner, Business Coach Kft.
Borító ár: | 4200 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 2940 Ft |
![]() |
3570 Ft |
![]() HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
3360 Ft |
---|
Vajon mit tanulhatunk közismert üzletemberek elszántságából, sikereiből és bukásaiból?
Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.
Philip Delves Broughton, gazdasági újságíró könyvében tanulmányozza a vállalkozói szellem sajátosságait, a siker elengedhetetlen ismérveit, mint az új szemléletmód kialakítására irányuló törekvéseket, a határtalan kreativitást és a szenvedélyes elkötelezettséget. Az általa bemutatott megközelítések segítségével példaértékű karriertörténeteket ismerhetünk meg, és mi magunk is sikerrel alkalmazhatjuk a vállalkozói gondolkodásmódot a munkahelyünkön csakúgy, mint a magánéletünkben.
„Az erkölcsi és értékrendi zűrzavar korában az önsegítő könyveknek is megújulásra van szükségük. Az élet iskolája (The School of Life) sorozat egyfajta újjászületés. Olyan, mindnyájunkat érintő témákkal foglalkozik, mint a pénz, a munka, a technológia, az otthonteremtés, az egyedüllét, az érzelmi egészség, a szex és a párkapcsolatok.”
Alain de Botton, a sorozat szerkesztője
Borító ár: | 2500 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 1750 Ft |
![]() |
2125 Ft |
![]() HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
2000 Ft |
---|
Vajon mit tanulhatunk közismert üzletemberek elszántságából, sikereiből és bukásaiból?
Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.
Philip Delves Broughton, gazdasági újságíró könyvében tanulmányozza a vállalkozói szellem sajátosságait, a siker elengedhetetlen ismérveit, mint az új szemléletmód kialakítására irányuló törekvéseket, a határtalan kreativitást és a szenvedélyes elkötelezettséget. Az általa bemutatott megközelítések segítségével példaértékű karriertörténeteket ismerhetünk meg, és mi magunk is sikerrel alkalmazhatjuk a vállalkozói gondolkodásmódot a munkahelyünkön csakúgy, mint a magánéletünkben.
„Az erkölcsi és értékrendi zűrzavar korában az önsegítő könyveknek is megújulásra van szükségük. Az élet iskolája (The School of Life) sorozat egyfajta újjászületés. Olyan, mindnyájunkat érintő témákkal foglalkozik, mint a pénz, a munka, a technológia, az otthonteremtés, az egyedüllét, az érzelmi egészség, a szex és a párkapcsolatok.”
Alain de Botton, a sorozat szerkesztője
Borító ár: | 2250 Ft |
---|---|
![]() |
1913 Ft |
![]() HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
1800 Ft |
---|
Mítosz, hogy a kreativitás velünk született adottság. Nem így van. Bárki lehet kreatív.”
„John Cleese ebben a kis könyvben kihúzza a Szent Biztosítószeget, háromig számol és robbantja a kreatív bombát.”
Hajnóczy Soma
kétszeres bűvészvilágbajnok
Többnyire úgy hisszük, hogy a kreativitás titokzatos és ritka ajándék – olyasmi, ami csak keveseknek adatik meg. John Cleese szerint ez azonban egyáltalán nem igaz, bárki lehet kreatív. Írói tapasztalataira alapozva betekintést nyújt a kreatív folyamat természetébe. Rövid, de praktikus és igen szórakoztató útmutatójából kiderül, hogyan engedhetünk szabad folyást ötleteinknek, hogyan alakíthatunk ki megfelelő gondolkodásmódot, és mit tehetünk, ha úgy érezzük, falba ütköztünk.
Borító ár: | 2500 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 1750 Ft |
![]() |
2125 Ft |
![]() HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
2000 Ft |
---|
Hogyan dolgozzunk otthonról (és maradjunk mégis normálisak)?
Otthonról dolgozni elsőre kényelmesnek tűnik, de hamar szembesülünk az időbeosztás, a koncentráció és a motiváció kihívásaival. Hogyan alakítsunk ki hatékony munkakörnyezetet? Miként tartsunk szüneteket, és hogyan válasszuk szét a munkaidőt a szabadidőtől? Mit tehetünk a magányosság, a szorongás vagy a túlhajszoltság ellen?
Rebecca Seal humoros és közérthető könyve tudományos kutatások és tapasztalt otthon dolgozók beszámolói alapján mutatja be, milyen hatással van ránk ez az új munkamód. Gyakorlati tanácsokat ad, hogy hatékonyabbak legyünk, megőrizzük a lelki egyensúlyunkat és megtaláljuk a munka-magánélet egészséges határait.
Ez a könyv azoknak szól, akik szeretnék jobban kézben tartani a mindennapjaikat, elkerülni a kiégést és kihozni a legtöbbet az otthoni munkából. Legyen a te kezedben is a home office kézikönyve, és dolgozz nyugodtabban, hatékonyabban!
Szabados Ágnes, híradós műsorvezető, szerkesztő-riporter, újságíró, olvasás-népszerűsítő aktivista
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 2730 Ft |
![]() |
3315 Ft |
![]() HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Válj valóra! – Hatékonyságnövelés, énmárkaépítés, lifehackek
Van egy álmod, de nem tudod, hol kezdd el? Úgy érzed, túl sok az információ, tanács, módszer – és nem tudod, melyikre hallgass? A Válj valóra! című könyv pontosan ebben segít: letisztult, gyakorlatias útmutatót ad ahhoz, hogyan válhat belőled az, akivé mindig is szerettél volna válni.
Szántó Péter – aki a Forbes 30 sikeres 30 alatti fiatal listáján is szerepelt – maga is átélte a kezdeti bizonytalanságot. Épp ezért éveken át gyűjtötte, rendszerezte és próbálta ki a leghasznosabb tanácsokat és módszereket, amelyeket TED-előadásokból, menedzsmentkönyvekből, blogokból vagy épp sikeres vállalkozóktól tanult. E könyvben ezek legjobban bevált változatát osztja meg veled – tömören, érthetően, inspirálóan.
Legyen szó időmenedzsmentről, énmárkaépítésről, hatékony kommunikációról vagy a mindennapokban használható praktikus lifehackekről, ez a könyv végigkísér az első lépésektől egészen a hosszú távú sikerig. Ha szeretnél magabiztosabban elindulni az álmaid felé vezető úton, vagy csak jobbá tennéd a mindennapjaidat, Válj valóra! a legjobb társad lesz ebben.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 2730 Ft |
![]() |
3315 Ft |
![]() HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Inspiráló TED-előadások: Kreativitás
Hogyan érhetjük el az aha-élményeket? Mi a titka annak, hogy leküzdjük az alkotói válságot? Miért fontos, hogy sokat beszélgessünk gyerekekkel? A válaszokat és sok más inspiráló gondolatot találhatsz az Inspiráló TED-előadások: Kreativitás című könyvben. Ez a kötet a 100 legjobb TED-beszédet gyűjti össze, amelyek a kreativitás fejlesztéséről és a személyes fejlődésről szólnak.
A könyv szellemes grafikákkal és frappáns idézetekkel segít abban, hogy új utakat fedezz fel, bátorít arra, hogy megszabadulj a félelmeidtől, és teljes mértékben kihasználhasd a benned rejlő kreatív potenciált. A kivételes gyűjtemény olyan mesterek gondolatait tartalmazza, mint Adam Grant, a neves szervezetpszichológus, Tim Harford közgazdász-újságíró, valamint művészek, mint Sting, Marina Abramović és Elizabeth Gilbert.
Ha szeretnéd jobban megérteni a kreativitás működését, és arra keresel válaszokat, hogyan juthatsz el a legjobb ötletekhez, akkor ez a könyv neked szól! Legyél a kreativitás mestere, és tudd meg, hogyan válhatsz még jobbá a saját területeden! Ne hagyd ki ezt az inspiráló olvasmányt!
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 2730 Ft |
![]() |
3315 Ft |
![]() HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|