Legyél büszke a munkádra!
A kiváló marketingesek nem a saját vállalatuk vagy startupjuk problémáját akarják megoldani a vásárlók segítségével, hanem a marketinget használják arra, hogy megoldják mások problémáit. Nemcsak zajt csapnak; jobbá teszik a világot. A valóban nagy hatású marketing a nagylelkűségben, az empátiában gyökerezik.
E könyvből megtanulhatod, hogyan
- azonosítsd a legkisebb életképes piacodat;
- szerezd meg a célközönséged bizalmát és felhatalmazását, használd a beszédmódjukat;
- merj feszültséget kelteni és feszültséget feloldani;
- add az emberek kezébe a megfelelő eszközöket és történeteket a céljaik eléréséhez.
Elég a hazugságból a spamekből és abból, hogy bűntudatod van a munkád miatt!
Elég abból, hogy a közösségi média mutatószámait összekevered a valódi kapcsolatokkal és lopott figyelem megszerzésére pazarolod a pénzt!
Elég abból, hogy nem vesznek észre. Itt az idő, hogy megtanulj látni, és így mások számára is láthatóvá válj.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
![]() |
2925 Ft |
![]() HVG Pártoló Tagsággal: |
2925 Ft |
---|
Legyél büszke a munkádra!
A kiváló marketingesek nem a saját vállalatuk vagy startupjuk problémáját akarják megoldani a vásárlók segítségével, hanem a marketinget használják arra, hogy megoldják mások problémáit. Nemcsak zajt csapnak; jobbá teszik a világot. A valóban nagy hatású marketing a nagylelkűségben, az empátiában gyökerezik.
E könyvből megtanulhatod, hogyan
- azonosítsd a legkisebb életképes piacodat;
- szerezd meg a célközönséged bizalmát és felhatalmazását, használd a beszédmódjukat;
- merj feszültséget kelteni és feszültséget feloldani;
- add az emberek kezébe a megfelelő eszközöket és történeteket a céljaik eléréséhez.
Elég a hazugságból a spamekből és abból, hogy bűntudatod van a munkád miatt!
Elég abból, hogy a közösségi média mutatószámait összekevered a valódi kapcsolatokkal és lopott figyelem megszerzésére pazarolod a pénzt!
Elég abból, hogy nem vesznek észre. Itt az idő, hogy megtanulj látni, és így mások számára is láthatóvá válj.
Borító ár: | 3510 Ft |
---|---|
![]() |
2984 Ft |
![]() HVG Pártoló Tagsággal: |
2808 Ft |
---|
„Két csapdát kell elkerülnünk az igazsághoz vezető úton. Az egyik, ha nem megyünk végig,
a másik, ha el sem indulunk.”
Gautama Sziddhárta
Seth Godin a tőle megszokott öniróniával, humorral és lelkesedéssel biztatja mindazokat, akiknek elegük van a világban eluralkodó középszerűségből, és csak a kezdő lökésre várnak, hogy megvalósítsák álmaikat. Ez a könyv a kezdeményezés és megújulás szenvedélyes kiáltványa: Vágj bele!
· Ne csak beszélj az új lehetőségekről!
· Tedd meg a döntő lépést!
· Juss el addig, ahonnan már nincs visszaút!
· Ne félj a következményektől – kockáztass!
· Teremts valami újat!
Borító ár: | 3200 Ft |
---|---|
![]() |
2400 Ft |
![]() HVG Pártoló Tagsággal: |
2400 Ft |
---|
Miért nem merünk szárnyalni? Miért félünk álmaink megvalósításától? Miért gondoljuk, hogy az alkotás csak a művészeknek való?
Seth Godin eddigi legkritikusabb könyvében szenvedélyesen fejti ki, hogyan adtuk el magunkat az ipari társadalom elvárásainak, és dőltünk be az Ikarosz-legenda hamis propagandájának: Ne repüljünk túl közel a Naphoz! Ne becsüljük túl magunkat! Ne akarjunk többet, mint amit elvárnak tőlünk! Annyira belénk nevelték ezeket a szabályokat, hogy teljesen megfeledkeztünk arról, alacsonyan repülni legalább olyan veszélyes. Megtanultuk elítélni mások nagyravágyását, miközben beletörődünk saját megalkuvásainkba.
Ikarosz tévedése a mi tévedésünk. Ideje helyrehoznunk! A könyv rendkívül sok erőt és inspirációt ad, hogy felismerjük a forradalmi változást. Legyen elég bátorságunk, hogy a kapcsolatokra épülő új világban mielőbb megtaláljuk az utat a valódi sikerhez: önmagunkhoz és az alkotás öröméhez, hiszen mindannyian művészek vagyunk.
Borító ár: | 3200 Ft |
---|---|
![]() |
2400 Ft |
![]() HVG Pártoló Tagsággal: |
2400 Ft |
---|
"A sikeres emberek titka, hogy ha kemény erőfeszítésre van szükség, tovább tudnak menni, de az értelmetlen küzdelmet képesek feladni."
Borító ár: | 3200 Ft |
---|---|
![]() |
2400 Ft |
![]() HVG Pártoló Tagsággal: |
2400 Ft |
---|
A Mi a bőgés?, a Törzsek és a Holtponton ne add fel! nagy sikerű szerzőjének új könyve. Minden marketinges hazudik, mesemondó. Az amerikai gerillamarketing klasszikus könyve a marketing valódi működéséről. Igaz és hiteles történetünket a világ elé kell tárnunk. A sors furcsa fintora, hogy amikor ennek a könyvnek az üzenetét szerettem volna átadni az olvasóknak, magam is hibáztam. Minden marketinges hazudik: a cím alapján sokan hitték, hogy olvasóimat, a marketingeseket rossz embereknek tartom. Akik elolvasták a könyvet, tudták, hogy ez nem így van, de ekkor már túl késő volt. A könyv címe előítéleteket szült. Az ember rendszerint nem kap még egy esélyt, hogy kiköszörülje a csorbát. Ezért voltam különösen hálás, amikor a kiadóm újra piacra dobta a könyvet, és még jobban örültem, amikor láttam, hogy a könyv az új köntösben sikerrel elkerülte a félreértést. Kell-e erre fényesebb bizonyíték, hogy most az Olvasó a kezében tartja a könyvem? Merjünk történeteket mesélni. Ha nem hatásos, rukkoljunk elő egy másikkal. Találjunk rá egy működőképes gondolatra, és töltsük meg élettel. Legyen igaz, hiteles és ellenőrizhető. A marketing nem más, mint történetmesélés. Hazudni viszont csak a vesztesek szoktak.
Borító ár: | 3200 Ft |
---|---|
![]() |
2400 Ft |
![]() HVG Pártoló Tagsággal: |
2400 Ft |
---|
Az emberek ősidők óta törzsekbe tömörültek - vallási, etnikai, politikai, vagy akár a zenei ízlésük szerinti csoportokba, amelyek egy vezető és egy eszme köré gyűlve alakultak ki. Az emberi természet már csak ilyen. Mára ráadásul az internet elsöpörte a törzsek kialakulásának földrajzi, anyagi és időbeli korlátait. A blogok, közösségi hálózatok és portálok segítségével tízmilliók szerveződhetnek törzsekbe érdeklődésük szerint, például mert iPhone-imádók vagy elkötelezett szavazói egy pártnak, vagy mert új módon küzdenek a globális felmelegedés ellen.
Borító ár: | 3200 Ft |
---|---|
![]() |
2400 Ft |
![]() HVG Pártoló Tagsággal: |
2400 Ft |
---|