2021. 05. 11. - 05. 14-ig
Lean Startup egy forradalmian új szemlélet, amely segít az induló vállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt sikeresen navigálni a bizonytalanságban. Eric Ries szerint egy startup célja új termék vagy szolgáltatás létrehozása extrém bizonytalan környezetben – legyen szó egy garázsban dolgozó vállalkozóról vagy egy nagyvállalat innovációs csapatáról.
A könyv a lean gyártás tapasztalataira építve mutatja be, hogyan érdemes a hiúsági mutatók helyett a valódi előrehaladást mérni, folyamatosan tesztelni az üzleti elképzeléseket, és gyorsan alkalmazkodni a piaci igényekhez.
Ahelyett, hogy hosszú hónapokat vagy éveket áldoznánk egy ötlet tökéletesítésére, a Lean Startup arra ösztönöz téged, hogy minél előbb derítsük ki, mit akarnak az ügyfelek, és ehhez igazítsuk stratégiánkat, szolgáltatásainkat. Ha vállalkozó vagy, vagy egy innovatív csapat tagja, ez a könyv megmutatja, hogyan építhetsz fenntartható, sikeres üzletet!
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
![]() |
1170 Ft |
![]() HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
1170 Ft |
---|
Vajon az élvezeteket hajszoljuk, elfogadjuk az élet sorsszerűségét, esetleg a régi szép időket idézzük? Netán a kudarcokról és elszalasztott lehetőségekről panaszkodunk, céljaink megvalósításáért küzdünk vagy a spirituális életet hirdetjük?
A forradalmian új időperspektíva-módszer szerint az időhöz való viszonyunk döntően befolyásolja életünket. Ha a múltról a jelenre, a negatív eseményekről pedig a pozitívakra helyezzük a mentális fókuszt, kiegyensúlyozottabb és teljesebb életet élhetünk.
A híres stanfordi börtönkísérletek atyja, Philip Zimbardo szociálpszichológus és kollégája, Rosemary Sword kutatásaik és a való életből vett példák alapján bemutatják, hogyan befolyásolják időperspektíváink a stresszkezelésünket, szülői stílusunkat, de még a szexuális életünket is, és hogy mit tehetünk az ideális időprofil kialakításáért.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
![]() |
3315 Ft |
![]() HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
A Mi a bőgés?, a Törzsek és a Holtponton ne add fel! nagy sikerű szerzőjének új könyve. Minden marketinges hazudik, mesemondó. Az amerikai gerillamarketing klasszikus könyve a marketing valódi működéséről. Igaz és hiteles történetünket a világ elé kell tárnunk. A sors furcsa fintora, hogy amikor ennek a könyvnek az üzenetét szerettem volna átadni az olvasóknak, magam is hibáztam. Minden marketinges hazudik: a cím alapján sokan hitték, hogy olvasóimat, a marketingeseket rossz embereknek tartom. Akik elolvasták a könyvet, tudták, hogy ez nem így van, de ekkor már túl késő volt. A könyv címe előítéleteket szült. Az ember rendszerint nem kap még egy esélyt, hogy kiköszörülje a csorbát. Ezért voltam különösen hálás, amikor a kiadóm újra piacra dobta a könyvet, és még jobban örültem, amikor láttam, hogy a könyv az új köntösben sikerrel elkerülte a félreértést. Kell-e erre fényesebb bizonyíték, hogy most az Olvasó a kezében tartja a könyvem? Merjünk történeteket mesélni. Ha nem hatásos, rukkoljunk elő egy másikkal. Találjunk rá egy működőképes gondolatra, és töltsük meg élettel. Legyen igaz, hiteles és ellenőrizhető. A marketing nem más, mint történetmesélés. Hazudni viszont csak a vesztesek szoktak.
Borító ár: | 3200 Ft |
---|---|
![]() |
2720 Ft |
![]() HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
2560 Ft |
---|