Miért rosszak az üzleti tervek?
Miképp lehet napjaink folyamatosan változó környezetében mindenki másnál jobb terméket előállítani?
Hogyan lehet felismerni és elcsábítani a „kreatív zseniket”, akik képesek kitalálni a jövőt és megvalósítani a lehetetlent?
Eric Schmidt és Jonathan Rosenberg már sokat tapasztalt és elismert vezetők voltak, amikor több mint egy évtizede a Google-hez kerültek. Hamar rájöttek azonban: ha ennél a cégnél sikereket szeretnének elérni, mindent újra kell tanulniuk az üzleti menedzsmentről.
A Google – Így vezetünk mi azokról a vállalatvezetési elvekről szól, amelyeket Eric és Jonathan a cég felépítésében - kultúra, toborzás, kommunikáció, stratégia, innováció - végzett munkájuk során tanultak.
A cég ikonná vált két vezetője színes anekdotákon és most először nyilvánosságra hozott sztorikon keresztül, élvezetes stílusban foglalja össze a Google egyedülálló szemléletét és módszereit.