Hová összpontosítsuk csapatunk erőfeszítéseit?
 Vajon melyik ötletünk működik a való életben?
 Hogyan vonhatjuk be a fogyasztókat a termékfejlesztés korai szakaszába?
 Vezetőként naponta szembesülünk vele, milyen nehéz kiválasztani a sok ötlet közül azt, amelyiket érdemes megvalósítanunk.  A sprint módszer segítségével hatékony választ találhatunk a termékek és szolgáltatások tervezése kapcsán felmerülő kihívásokra. Az egyedülálló, ötnapos folyamat lépésekre bontja le a nagy problémák megoldását, így végig a lényegre koncentrálhatunk, ráadásul gyorsan és késlekedés nélkül haladhatunk.
 A Sprint a Google Ventures három partnerének tollából született, praktikus útmutató  kulcsfontosságú kérdések megválaszolására. Apró startupoktól a nonprofit szervezeteken át a nagyvállalatokig  a legkülönfélébb helyzetekben haszonnal forgathatjuk, ha nagy üzleti lehetőség vagy kihívás előtt állunk, esetleg van egy jó ötletünk, és azonnali válaszokat várunk a kérdéseinkre.
  
 „A Sprint olyan sokoldalú módszert mutat be elképzeléseink tesztelésére, amelyet startupoknál és nagyvállalati környezetben egyaránt sikerrel alkalmazhatunk. Öt nap alatt az ötlettől a döntésig jutunk, jelentős időt és pénzt takarítva meg magunk és csapatunk számára. Minden vállalkozónak kötelező olvasmány!”
 – Eric Ries, a Lean Startup szerzője
  
 „Aki gyorsabban akar jobb termékeket létrehozni, olvassa el a könyvet, és kövesse az utasításait!”
 – Ev Williams, a Medium, a Blogger és a Twitter alapítója
  
 „A siker kulcsa sokszor a megfelelő szokások kialakítása. De melyek a leginkább működőképes szokások? A sprint hatékony módszertant kínál az ötletek kidolgozására, a problémamegoldásra, majd a megoldások tesztelésére, valamint olyan apró, hatékonyságnövelő szokások kialakítására, amelyekkel minden részlet a helyére kerül.” 
 – Charles Duhigg,  A szokás hatalma szerzője