A sikerhez változás kell. A változás kiindulópontja viszont a tettvágy. De mi is az a tettvágy? Mikor éreztünk utoljára valódi tettvágyat magunkban? Hogyan vezet az önelégültség és a siker alattomos ál-tettvágyhoz, olyan túlbuzgósághoz, ami nem, vezet sehova. Milyen módszerekkel kelthetjük fel vállalatunknál a valódi tettvágyat? Milyen problémákat okozhat, ha vezetőként nem érezzük, és nem látjuk világosan a valódi és az ál-tettvágy közötti különbségeket? Milyen módszerekkel érhetjük el, hogy vállalatunknál eluralkodó ál-tettvágy helyett valódi tettvágyat ébresszünk.
A szerző korábbi írásaihoz képes sokkal részletesebben, mélyebben, tanulságos történeteken keresztül mutatja be a nyolc pontból álló változásvezetési modelljének alapját és kiindulópontját, miközben rengeteg konkrét tanácsot is ad a felvetett kérdésekre.