Az Essencium ajánlja

Használd a kuponkódot, és mélyítsd el a tudásod!


E-könyv – Hatás - Bővített, átdolgozott kiadás

E-könyv – Hatás - Bővített, átdolgozott kiadás

A befolyásolás pszichológiája

„Robert Cialdini megvalósította a lehetetlent: tökéletesített egy remekművet.”
Daniel Kahneman közgazdasági Nobel-emlékdíjas pszichológus

Milyen hatások alapján döntünk? Miért képesek egyesek meggyőzni bennünket, míg mások nem? Mi hat ránk, amikor engedünk egy reklám csábításának? Hogyan lehet rávenni az embereket, hogy olyan ügyeket támogassanak, amelyeket korábban eszük ágában sem volt?
Robert B. Cialdini szociálpszichológus, a befolyásolás világhírű szakértője évtizedek óta foglalkozik ezekkel a kérdésekkel. Kutatásai és gyakorlati tapasztalatai alapján foglalta össze a hatékony, etikus meggyőzés alapelveit és eszköztárát a Hatás című művében, amelynek bővített, átdolgozott kiadása az ismeretek frissítésén, az új kutatási eredmények bemutatásán túl rengeteg, izgalmas, aktuális példával gazdagodott.
A befolyásolás alapelveinek tárgyalását kiterjesztette korunk mindennapi interakcióira és a közösségi médiumokra, valamint megismertet az újonnan felfedezett, hetedik univerzális meggyőzési alapelv, az egység hatásával. A gyakorlati tanácsokban és tudományosan dokumentált megállapításokban gazdag kötet nemcsak az üzleti és a kommunikációs szakmában tevékenykedőknek, de a rábeszélők hatása ellen védelmet kereső fogyasztók számára is elengedhetetlen olvasmány.

„Csodálatosan gazdag és magával ragadó beszámoló arról a finom erőről, amelyet az emberek egymásra gyakorolnak.”
Daniel Kahneman közgazdasági Nobel-emlékdíjas pszichológus, többek között a Gyors és lassú gondolkodás szerzője

„Az elmúlt ötven év egyik legfontosabb üzleti és viselkedési könyve.”
Daniel H. Pink, többek között a Megbánásban rejlő erő, Eladni ember dolog és a Motiváció 3.0 szerzője

„Aki azt akarja, hogy kommunikációs vagy tárgyalási képességei a legmagasabb szinten legyenek, annak el kell olvasnia ezt a könyvet.”
Chris Voss, a Tárgyalj úgy, mintha az életed múlna rajta! szerzője

„Klasszikus könyvének legújabb kiadásában a világ leggyakorlatiasabb szociálpszichológusa osztja meg bölcsességét és adja át személyes varázsát.”
Richard Thaler, közgazdasági Nobel-emlékdíjas,többek között a Rendbontók szerzője és a Nudge társszerzője


Robert B. Cialdini a befolyásolás hatékony és etikus alkalmazásának világszerte elismert szakértője az üzleti és a tudományos életben. Az általa kidolgozott meggyőzési alapelvek napjainkban az értékesítés, a marketing, a menedzsment, a vezetés és a kommunikáció sarokköveivé váltak. Háromszoros The New York Times bestsellerszerző. Gyakran nevezik a „befolyásolás keresztapjának”.
Jelenleg az Arizonai Állami Egyetem emeritus pszichológia- és marketingprofesszora, valamint az Influence at Work elnök-vezérigazgatója. Kiemelkedő kutatási eredményeinek és a viselkedéstudományhoz való hozzájárulásának elismeréseként az Amerikai Művészeti és Tudományos Akadémia, valamint a Nemzeti Tudományos Akadémia tagjává választották.
Magyarul megjelent művei: Előhatás (2017), Kis lépés, nagy hatás (2015), Hatás (2009).

„Ha csak egy könyvet olvashatnék arról, hogyan lehetnék hatékonyabb az üzleti életben és a mindennapokban, akkor ezt választanám. Cialdini varázslatos módon, egyszerűen és érthetően magyarázza el még a legbonyolultabb összefüggéseket is.”
Katy Milkman, a Pennsylvaniai Egyetem Wharton Iskolájának professzora

Borító ár: 6930 Ft
Aktuális ár: 5891 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
5544 Ft
E-könyv vásárláshoz, kérjük jelentkezzen be!
Hatás - Bővített, átdolgozott kiadás

Hatás - Bővített, átdolgozott kiadás

A befolyásolás pszichológiája

„Robert Cialdini megvalósította a lehetetlent: tökéletesített egy remekművet.”
Daniel Kahneman közgazdasági Nobel-emlékdíjas pszichológus

Milyen hatások alapján döntünk? Miért képesek egyesek meggyőzni bennünket, míg mások nem? Mi hat ránk, amikor engedünk egy reklám csábításának? Hogyan lehet rávenni az embereket, hogy olyan ügyeket támogassanak, amelyeket korábban eszük ágában sem volt?
Robert B. Cialdini szociálpszichológus, a befolyásolás világhírű szakértője évtizedek óta foglalkozik ezekkel a kérdésekkel. Kutatásai és gyakorlati tapasztalatai alapján foglalta össze a hatékony, etikus meggyőzés alapelveit és eszköztárát a Hatás című művében, amelynek bővített, átdolgozott kiadása az ismeretek frissítésén, az új kutatási eredmények bemutatásán túl rengeteg, izgalmas, aktuális példával gazdagodott.
A befolyásolás alapelveinek tárgyalását kiterjesztette korunk mindennapi interakcióira és a közösségi médiumokra, valamint megismertet az újonnan felfedezett, hetedik univerzális meggyőzési alapelv, az egység hatásával. A gyakorlati tanácsokban és tudományosan dokumentált megállapításokban gazdag kötet nemcsak az üzleti és a kommunikációs szakmában tevékenykedőknek, de a rábeszélők hatása ellen védelmet kereső fogyasztók számára is elengedhetetlen olvasmány.

„Csodálatosan gazdag és magával ragadó beszámoló arról a finom erőről, amelyet az emberek egymásra gyakorolnak.”
Daniel Kahneman közgazdasági Nobel-emlékdíjas pszichológus, többek között a Gyors és lassú gondolkodás szerzője

„Az elmúlt ötven év egyik legfontosabb üzleti és viselkedési könyve.”
Daniel H. Pink, többek között a Megbánásban rejlő erő, Eladni ember dolog és a Motiváció 3.0 szerzője

„Aki azt akarja, hogy kommunikációs vagy tárgyalási képességei a legmagasabb szinten legyenek, annak el kell olvasnia ezt a könyvet.”
Chris Voss, a Tárgyalj úgy, mintha az életed múlna rajta! szerzője

„Klasszikus könyvének legújabb kiadásában a világ leggyakorlatiasabb szociálpszichológusa osztja meg bölcsességét és adja át személyes varázsát.”
Richard Thaler, közgazdasági Nobel-emlékdíjas,többek között a Rendbontók szerzője és a Nudge társszerzője


Robert B. Cialdini a befolyásolás hatékony és etikus alkalmazásának világszerte elismert szakértője az üzleti és a tudományos életben. Az általa kidolgozott meggyőzési alapelvek napjainkban az értékesítés, a marketing, a menedzsment, a vezetés és a kommunikáció sarokköveivé váltak. Háromszoros The New York Times bestsellerszerző. Gyakran nevezik a „befolyásolás keresztapjának”.
Jelenleg az Arizonai Állami Egyetem emeritus pszichológia- és marketingprofesszora, valamint az Influence at Work elnök-vezérigazgatója. Kiemelkedő kutatási eredményeinek és a viselkedéstudományhoz való hozzájárulásának elismeréseként az Amerikai Művészeti és Tudományos Akadémia, valamint a Nemzeti Tudományos Akadémia tagjává választották.
Magyarul megjelent művei: Előhatás (2017), Kis lépés, nagy hatás (2015), Hatás (2009).

„Ha csak egy könyvet olvashatnék arról, hogyan lehetnék hatékonyabb az üzleti életben és a mindennapokban, akkor ezt választanám. Cialdini varázslatos módon, egyszerűen és érthetően magyarázza el még a legbonyolultabb összefüggéseket is.”
Katy Milkman, a Pennsylvaniai Egyetem Wharton Iskolájának professzora

Borító ár: 9990 Ft
Korábbi ár: 6494 Ft
Aktuális ár: 6993 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
6993 Ft
Készletfigyelés
Köszönöm a visszajelzést!

Köszönöm a visszajelzést!

Hogyan fogadd jól, építsd be és fejlődj tőle (Még akkor is, ha nem releváns, igazságtalan, rosszul adják, és őszintén szólva egyáltalán nincs hozzá kedved)

Miért jelent kihívást, ha mások rólunk alkotott véleményével szembesülünk?
Hogyan profitálhatunk a hanyagul odavetett megjegyzésekből és az átfogó éves értékelésből egyaránt?
Miként azonosíthatjuk a zsigeri érzelmi reakcióinkat, amelyek gátolhatják a visszajelzések hasznosulását?

Elárasztanak minket a visszajelzések: a főnökeink, a kollégáink, a családtagjaink észrevételeket tesznek a teljesítményünkkel, a viselkedésünkkel vagy épp a megjelenésünkkel kapcsolatban. És ez így van jól, hiszen visszacsatolás nélkül nincs fejlődés – mégis rettegünk tőle, sőt gyakran elutasítóan reagálunk. A visszajelzések fogadásakor ugyanis két ellentétes emberi vágy kerül konfliktusba egymással: tanulni és fejlődni akarunk, ugyanakkor azt is szeretnénk, ha elfogadnának minket úgy, ahogy vagyunk.
A vállalatok hiába költenek évente milliókat arra, hogy kiképezzék a munkatársaikat, miként értékelhetik egymást hatékonyabban — attól még a feedback címzettjeiként nem változik a hozzáállásuk, és nem jól hasznosítják a visszajelzéseket. Douglas Stone és Sheila Heen korszakalkotó, az idegtudomány és a pszichológia legújabb eredményeit humorral és közérthető magyarázatokkal bemutató könyvükben ezt a feszültséget helyezik a középpontba. Praktikus tanácsaiknak és módszerüknek köszönhetően megtanulhatjuk, miként fogadjuk kíváncsisággal és kellő alázattal a jogos és építő jellegű javaslatok mellett a nem megfelelően adott visszajelzéseket is. Javaslataikkal gyökeresen átalakíthatjuk a szervezeti kultúránkat, emberi kapcsolatainkat, de akár az oktatást is.


„A Köszönöm a visszajelzést akár az életünket is gyökeresen megváltoztathatja, mégpedig annak egyik legfontosabb területén, a visszajelzések fogadását illetően. Megtudhatjuk belőle, hogyan ne tekintsük őket támadásnak, és miként legyünk önazonosabbak, valamint útmutatóul szolgál a tudatosabb hozzáálláshoz és a tartalmasabb kapcsolatokhoz. Doug Stone és Sheila Heen újabb remekművet tett le az asztalra.
Adam Grant, a Pennsylvaniai Egyetem Wharton Üzleti Karának oktatója, az Adni és kapni és a Gondold újra! című könyv szerzője, a B terv társszerzője


„Bevallom, a könyv elolvasása után kicsit kényelmetlenül éreztem magam. És ez csak az egyik ok, amiért annyira tetszett. Stone és Heen rendkívüli éleslátással mutatja be, miért is olyan nehéz fogadni a visszajelzéseket, majd pedig azt is, hogyan lehetnénk jobbak ebben. Ha élvezzük, hogy kritizálnak bennünket a munkahelyünkön, és a magánéletben is odavagyunk érte, akkor valószínűleg azon kevesek közé tartozunk a Földön, akik nyugodtan kihagyhatják ezt a könyvet.”
Daniel H. Pink, a Megbánásban rejlő erő, a Mikor, az Eladni emberi dolog és a Motiváció 3.0 szerzője

Douglas Stone és Sheila Heen a Harvard Jogi Karának oktatói és a Triad Consulting vezetőfejlesztési és tanácsadó cég társalapítói. Ügyfeleik között olyan vállalatok és intézmények szerepelnek, mint a Fehér Ház, a Citigroup, a Honda, a Johnson & Johnson, a Time Warner és a Unilever. A Difficult Conversations című könyv társszerzői. Stone Cambridge-ben, Heen pedig férjével és három gyermekével Cambridge-től északra, egy farmon él.

Borító ár: 6500 Ft
Korábbi ár: 4225 Ft
Aktuális ár: 4550 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
4550 Ft
Kosárba
E-könyv – Köszönöm a visszajelzést!

E-könyv – Köszönöm a visszajelzést!

Hogyan fogadd jól, építsd be és fejlődj tőle (Még akkor is, ha nem releváns, igazságtalan, rosszul adják, és őszintén szólva egyáltalán nincs hozzá kedved)

Miért jelent kihívást, ha mások rólunk alkotott véleményével szembesülünk?
Hogyan profitálhatunk a hanyagul odavetett megjegyzésekből és az átfogó éves értékelésből egyaránt?
Miként azonosíthatjuk a zsigeri érzelmi reakcióinkat, amelyek gátolhatják a visszajelzések hasznosulását?

Elárasztanak minket a visszajelzések: a főnökeink, a kollégáink, a családtagjaink észrevételeket tesznek a teljesítményünkkel, a viselkedésünkkel vagy épp a megjelenésünkkel kapcsolatban. És ez így van jól, hiszen visszacsatolás nélkül nincs fejlődés – mégis rettegünk tőle, sőt gyakran elutasítóan reagálunk. A visszajelzések fogadásakor ugyanis két ellentétes emberi vágy kerül konfliktusba egymással: tanulni és fejlődni akarunk, ugyanakkor azt is szeretnénk, ha elfogadnának minket úgy, ahogy vagyunk.
A vállalatok hiába költenek évente milliókat arra, hogy kiképezzék a munkatársaikat, miként értékelhetik egymást hatékonyabban — attól még a feedback címzettjeiként nem változik a hozzáállásuk, és nem jól hasznosítják a visszajelzéseket. Douglas Stone és Sheila Heen korszakalkotó, az idegtudomány és a pszichológia legújabb eredményeit humorral és közérthető magyarázatokkal bemutató könyvükben ezt a feszültséget helyezik a középpontba. Praktikus tanácsaiknak és módszerüknek köszönhetően megtanulhatjuk, miként fogadjuk kíváncsisággal és kellő alázattal a jogos és építő jellegű javaslatok mellett a nem megfelelően adott visszajelzéseket is. Javaslataikkal gyökeresen átalakíthatjuk a szervezeti kultúránkat, emberi kapcsolatainkat, de akár az oktatást is.


„A Köszönöm a visszajelzést akár az életünket is gyökeresen megváltoztathatja, mégpedig annak egyik legfontosabb területén, a visszajelzések fogadását illetően. Megtudhatjuk belőle, hogyan ne tekintsük őket támadásnak, és miként legyünk önazonosabbak, valamint útmutatóul szolgál a tudatosabb hozzáálláshoz és a tartalmasabb kapcsolatokhoz. Doug Stone és Sheila Heen újabb remekművet tett le az asztalra.
Adam Grant, a Pennsylvaniai Egyetem Wharton Üzleti Karának oktatója, az Adni és kapni és a Gondold újra! című könyv szerzője, a B terv társszerzője


„Bevallom, a könyv elolvasása után kicsit kényelmetlenül éreztem magam. És ez csak az egyik ok, amiért annyira tetszett. Stone és Heen rendkívüli éleslátással mutatja be, miért is olyan nehéz fogadni a visszajelzéseket, majd pedig azt is, hogyan lehetnénk jobbak ebben. Ha élvezzük, hogy kritizálnak bennünket a munkahelyünkön, és a magánéletben is odavagyunk érte, akkor valószínűleg azon kevesek közé tartozunk a Földön, akik nyugodtan kihagyhatják ezt a könyvet.”
Daniel H. Pink, a Megbánásban rejlő erő, a Mikor, az Eladni emberi dolog és a Motiváció 3.0 szerzője

Douglas Stone és Sheila Heen a Harvard Jogi Karának oktatói és a Triad Consulting vezetőfejlesztési és tanácsadó cég társalapítói. Ügyfeleik között olyan vállalatok és intézmények szerepelnek, mint a Fehér Ház, a Citigroup, a Honda, a Johnson & Johnson, a Time Warner és a Unilever. A Difficult Conversations című könyv társszerzői. Stone Cambridge-ben, Heen pedig férjével és három gyermekével Cambridge-től északra, egy farmon él.

Borító ár: 5850 Ft
Aktuális ár: 4973 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
4680 Ft
E-könyv vásárláshoz, kérjük jelentkezzen be!
Sokoldalúság

Sokoldalúság

Miért tarolnak a generalisták specializált világunkban?

Sokoldalúság – Miért a generalisták alakítják a jövőt?

Mit veszíthetünk, ha túl korán választunk szakmát vagy hangszert? Miért lehet előnyös, ha később találjuk meg az utunkat? David Epstein izgalmas és tanulságos könyvében azt vizsgálja, hogy a sikeres emberek életében nem a korai specializáció, hanem a sokoldalúság és a kísérletezés a meghatározó tényező.

Sportolók, művészek, feltalálók és tudósok példáin keresztül mutatja be, hogy a világ legnagyobb teljesítményei gyakran nem a tízezer órányi célzott gyakorlás eredményei, hanem az eltérő tapasztalatok és a széles látókör hozadékai. A könyv lebilincselő történetekkel és kutatási eredményekkel támasztja alá, hogy a mesterséges intelligencia és a gyorsan változó munkaerőpiac korában azok boldogulnak igazán, akik több területen is jártasak, kreatívan gondolkodnak és rugalmasan alkalmazkodnak az új kihívásokhoz.

Ha kíváncsi vagy, miért a generalistáké a jövő, ez a könyv neked szól!

„Az egyik legelgondolkodtatóbb és legmegdöbbentőbb felismeréseket megfogalmazó könyv, amelyet valaha olvastam.”

Maria Konnikova, A legnagyobb blöff, Az átverés művészete és a Mesterelme szerzője

„Szerintem [Epstein könyve] magyarázattal szolgál a Microsoft sikerére is, mert olyanokat vettünk fel a vállalathoz, akik nemcsak a saját szakterületükön, de több más témában is széles körű tudással rendelkeztek. Minden generalistának üzenem, aki valaha érezte már úgy, hogy elnyomják a szakbarbár munkatársai – ez a könyv nekik szól.”

Bill Gates, a Microsoft alapító-tulajdonosa és korábbi elnöke

„Nagy öröm olyan tehetséges író társaságában időzni, amilyen David Epstein. Még nagyobb az öröm, ha ez az író ilyen megkerülhetetlen és óriási jelentőségű ismereteket oszt meg a kiválóságról, sikerről és oktatásról.”

Susan Cain, a Csend és a Csendes erő szerzője

Borító ár: 6000 Ft
Korábbi ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 4200 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
4200 Ft
Kosárba
A jó vezetők esznek utolsónak

A jó vezetők esznek utolsónak

Hogyan építsünk összetartó, lelkes és sikeres csapatot?

Hogyan lehetséges, hogy csak néhányan vallhatják, hogy valóban szeretik a munkájukat?
Mit tehetünk annak érdekében, hogy munkatársaink biztonságban érezzék magukat a munkahelyükön?
Hogyan motiválhatjuk a Y generációs alkalmazottainkat?
Képzeljük el, hogy minden reggel munkatársaink lelkesen indulnak munkába, tudva, hogy munkájukat értékelik és bíznak bennük, és esténként pozitív érzésekkel térnek haza. A legjobb vállalatok és szervezetek már így működnek - kiváló vezetőik olyan munkakörnyezetet teremtenek, ahol az emberek jól érzik magukat, örömmel dolgoznak együtt és lenyűgöző eredményeket érnek el.
Simon Sinek, a vezetési tanácsadó, izgalmas történetekkel illusztrálja, hogy a vezetői szerep elsősorban arról szól, hogy gondoskodjunk azokról, akiket ránk bíztak. Ezek a történetek számos területről származnak, a hadseregtől a gyártósorig, a kormányzati intézményektől a befektetési bankokig.
Azok a vezetők, akik hajlandóak utolsónak enni, azaz a csapatuk érdekeit sajátjuk elé helyezik, hűséget és elkötelezettséget ébresztenek munkatársaikban. Ezek az emberek mindent beleadnak a közös célok elérése és a vállalat előrehaladása érdekében. Ez a vezetői hozzáállás nem csak a munkahelyi elégedettséget növeli, hanem a vállalat teljesítményét is javítja.
„Elsősorban nem a szervezet mérete vagy erőforrásai, hanem a szervezeti kultúrában rejlő potenciál határozza meg, hogy az adott vállalat mennyire képes alkalmazkodni a változásokhoz, legyőzni az ellenségeskedést és élen járni az újításokban. Ha a körülmények megfelelőek, ha erős és mindenki számára érzékelhető a biztonság köre, a legjobbat hozzuk ki magunkból. A hozzánk legméltóbb módon cselekszünk: összetartunk.”

Simon Sinek 2014-es TED-előadása:

Borító ár: 4900 Ft
Korábbi ár: 3185 Ft
Aktuális ár: 3430 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
3430 Ft
Készletfigyelés
E-könyv – A jó vezetők esznek utolsónak

E-könyv – A jó vezetők esznek utolsónak

Hogyan építsünk összetartó, lelkes és sikeres csapatot?

Miért csak kevesen mondhatják el magukról, hogy imádják a munkájukat?
Mit tehetünk, hogy alkalmazottaink biztonságban érezzék magukat a munkahelyükön?
Hogyan motiváljuk Y generációs munkavállalóinkat? 
Képzeljünk el, hogy reggel mindenki lelkesen indul dolgozni, tudja, hogy megbíznak benne, és értékelik a munkáját, este pedig jó érzésekkel tér haza! Az igazán sikeres vállalatok és más szervezetek máris így működnek – kiváló vezetőik olyan környezetet teremtenek, amelyben az emberek jól érzik magukat, szívesen dolgoznak együtt és figyelemre méltó eredményeket érnek el.
Simon Sinek vezetési tanácsadó magával ragadó – a hadseregtől a gyártósorig, a kormányzati intézményektől a befektetési bankokig számos területről vett – igaz történetekkel illusztrálja, hogy vezetőnek lenni elsősorban azt jelenti, hogy gondoskodnunk kell azokról, akiket ránk bíztak. Azokat a vezetőket, akik hajlandók utolsónak enni, a beosztottaik a legfontosabb pillanatokban végtelen hűséggel jutalmazzák, és mident beleadnak a közös célok megvalósítása és a cég előrehaladása érdekében.
„Elsősorban nem a szervezet mérete vagy erőforrásai, hanem a szervezeti kultúrában rejlő potenciál határozza meg, hogy az adott vállalat mennyire képes alkalmazkodni a változásokhoz, legyőzni az ellenségeskedést és élen járni az újításokban. Ha a körülmények megfelelőek, ha erős és mindenki számára érzékelhető a biztonság köre, a legjobbat hozzuk ki magunkból. A hozzánk legméltóbb módon cselekszünk: összetartunk.”

Simon Sinek 2014-es TED-előadása:

Borító ár: 3780 Ft
Aktuális ár: 3213 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
3024 Ft
E-könyv vásárláshoz, kérjük jelentkezzen be!
Hatékonyságnövelés stresszmentesen - GTD

Hatékonyságnövelés stresszmentesen - GTD

Az időmenedzsment új módszertana

Valóban stresszmentesen növelhetjük hatékonyságunkat, ha megtanuljuk tudatosan kisöpörni elménkből a figyelemelterelő tényezőket? 
A munkában és a magánéletben nem az időhiány az igazi probléma, bármennyire ezt gondoljuk is, hanem sokkal inkább az, hogy nem látjuk tisztán és nem határozzuk meg pontosan a feladatot és a szükséges lépéseket. Emiatt élünk állandó stresszben (még ha nem is valljuk be magunknak), és már el sem tudjuk képzelni, hogy másként is lehetne. 
A GTD®(Getting Things Done)-módszer abban segít, hogy ne csak az idővel gazdálkodjunk, hanem a gondolataink között is rendet tegyünk. David Allen könyvének, amely a Time szerint „az évtized legjobb önsegítő műve”, átdolgozott és bővített kiadása számos technikát kínál elménk tehermentesítéséhez, hogy növelni tudjuk hatékonyságunkat és oldjuk belső feszültségeinket.
 
DAVID ALLEN vezetési tanácsadó és tapasztalt coach, a GTD-módszer atyja, a személyes hatékonyság témájának egyik legbefolyásosabb kutatója. Több multinacionális cégnél és nemzetközi szervezetnél dolgozott már tanácsadóként. Évente több ezer vállalatvezetőnek és magánembernek tart szemináriumokat és tréningeket. 
Cikkei sorra jelennek meg a Fast Company, a Fortune, a Los Angeles Times, a The New York Times, a The Wall Street Journal hasábjain. Könyve eddig 30 országban több mint 2 millió példányban jelent meg. Jelenleg Amszterdamban él.
 
„Már egy tucat embernek javasoltam a Preziben, hogy alakítsa ki a saját GTD-rendszerét. Aki megteszi, produktívabb, sikeresebb ember lehet. Ez egyszerű, mint a GTD.
Halácsy Péter, a Prezi társalapítója, technológiai igazgatója
 
„A GTD az információs kor vallása, amely kétségtelenül megváltoztatja az emberek munkastílusát és életmódját.” 
Wired
 
„Az egész megközelítés nemcsak a hatékonyságomat fokozta, de a közérzetemen is javított. Elképesztő, mennyire megvetette a lábát ez a módszer szerte a világon. Olyan, mint egy igazi mozgalom!”
Daniel H. Pink, a Motiváció 3.0 című könyv szerzője
 
Borító ár: 4500 Ft
Korábbi ár: 2925 Ft
Aktuális ár: 3150 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
3150 Ft
Készletfigyelés
E-könyv – Hatékonyságnövelés stresszmentesen - GTD

E-könyv – Hatékonyságnövelés stresszmentesen - GTD

Az időmenedzsment új módszertana

Valóban stresszmentesen növelhetjük hatékonyságunkat, ha megtanuljuk tudatosan kisöpörni elménkből a figyelemelterelő tényezőket? 
A munkában és a magánéletben nem az időhiány az igazi probléma, bármennyire ezt gondoljuk is, hanem sokkal inkább az, hogy nem látjuk tisztán és nem határozzuk meg pontosan a feladatot és a szükséges lépéseket. Emiatt élünk állandó stresszben (még ha nem is valljuk be magunknak), és már el sem tudjuk képzelni, hogy másként is lehetne. 
A GTD®(Getting Things Done)-módszer abban segít, hogy ne csak az idővel gazdálkodjunk, hanem a gondolataink között is rendet tegyünk. David Allen könyvének, amely a Time szerint „az évtized legjobb önsegítő műve”, átdolgozott és bővített kiadása számos technikát kínál elménk tehermentesítéséhez, hogy növelni tudjuk hatékonyságunkat és oldjuk belső feszültségeinket.
DAVID ALLEN vezetési tanácsadó és tapasztalt coach, a GTD-módszer atyja, a személyes hatékonyság témájának egyik legbefolyásosabb kutatója. Több multinacionális cégnél és nemzetközi szervezetnél dolgozott már tanácsadóként. Évente több ezer vállalatvezetőnek és magánembernek tart szemináriumokat és tréningeket. 
Cikkei sorra jelennek meg a Fast Company, a Fortune, a Los Angeles Times, a The New York Times, a The Wall Street Journal hasábjain. Könyve eddig 30 országban több mint 2 millió példányban jelent meg. Jelenleg Amszterdamban él.
„Már egy tucat embernek javasoltam a Preziben, hogy alakítsa ki a saját GTD-rendszerét. Aki megteszi, produktívabb, sikeresebb ember lehet. Ez egyszerű, mint a GTD.
Halácsy Péter, a Prezi társalapítója, technológiai igazgatója
„A GTD az információs kor vallása, amely kétségtelenül megváltoztatja az emberek munkastílusát és életmódját.” 
Wired
„Az egész megközelítés nemcsak a hatékonyságomat fokozta, de a közérzetemen is javított. Elképesztő, mennyire megvetette a lábát ez a módszer szerte a világon. Olyan, mint egy igazi mozgalom!”
Daniel H. Pink, a Motiváció 3.0 című könyv szerzője
Borító ár: 4050 Ft
Aktuális ár: 3443 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
3240 Ft
E-könyv vásárláshoz, kérjük jelentkezzen be!