Chris Brügger

Egyszerűség

Hatékony stratégiák az üzleti sikerhez

Miért dobnak piacra a cégek olyan termékeket, amelyekkel csak megnehezítik a vásárlók dolgát? Miért találnak ki a felhasználók számára felfoghatatlan szolgáltatáscsomagokat? Miért bonyolítják túl a vállalatok az üzleti folyamataikat?
 
Különös helyzet alakult ki az egyre élesedő piaci versenyben: a fejlesztők egyre több funkcióval látják el a termékeket, a cégek folyamatosan bővítik szolgáltatásaikat és üzleti modelljeiket, miközben egyre kevésbé veszik figyelembe a fogyasztók egyszerűséget preferáló igényeit.  Pedig ma még inkább igaz, mint bármikor: az üzleti siker titka az egyszerűség. 
A szerzők konkrét példákon keresztül mutatják be, hogyan lehet küzdeni a túlbonyolítás ellen, hogyan segíthet az általuk kidolgozott 5 alapelv és 14 stratégia a termékek, a szolgáltatások és az üzleti folyamatok, illetve modellek egyszerűsítésében. 
 
Michael Hartschen a Stuttgarti Egyetem gépészmérnöki szakán tanult, majd az ETH BWI-n innováció- és technológiairányítás
területen szerzett PhD-fokozatot. 1995 óta az innováció, az egyszerűség, a technológia, valamint a termék- és üzletfejlesztés területén
tevékenykedik. A Brain Connection alapítója.
 
Chris Brügger a Schweizerische Hotelfachschule Luzern (SHL) főiskolán tanult, és a Schweizerischen Institut für Betriebsökonomie minőségirányítási szakán szerzett posztgraduális
diplomát. Jelenleg az ETH BWI óraadója, emellett egyszerűsítéssel és kreativitással foglalkozó tréningeket tart német és angol nyelven. A Denkmotor társalapítója.
 
Jiri Scherer a luzerni üzleti főiskolán tanult közgazdaságtant, majd a mérnöki innováció területén szerzett mesterfokozatot. Többéves tapasztalattal rendelkezik innovációs
workshopok moderálásában és kreativitási tréningek szervezésében. A Denkmotor társalapítója.
 
„A japánok úgy tartják, hogy az egyszerűség csak kemény munkával érhető el. Bonyolultnak lenni sokkal könnyebb.”
Carlos Ghosn, a Renault–Nissan vezérigazgatója
 
„A tökéletességet nem akkor érjük el, amikor már nincs mit hozzáadni, hanem amikor már nincs mit elvenni.”
Antoine de Saint-Exupéry
 
„Mindig a legegyszerűbb ötletek vezetnek a legnagyszerűbb eredményre.”
Lev Tolsztoj
 
„Az még nem elég, ha a többieknél több ötlettel állunk elő – azt is el kell tudnunk dönteni, melyek a jók közülük.”
Linus Carl Pauling, kétszeres Nobel-díjas kémikus
Borító ár: 2900 Ft
Korábbi ár: 2175 Ft
Aktuális ár: 2465 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2320 Ft
Kosárba