Carol S. Dweck

Szemléletváltás - átdolgozott

A siker új pszichológiája - átdolgozott, bővített kiadás

Miért nem segíti gyermekeink fejlődését, ha készségeiket és intelligenciájukat dicsérjük?
A harsány, karizmatikus vagy a szerény, befelé forduló vezetők sikeresebbek?
Vajon az akaraterőnkön múlik, hogy be tudjuk-e tartani fogadalmainkat?
Nem csupán képességeinktől vagy tehetségünktől, sokkal inkább szemléletmódunktól függ, elérjük-e céljainkat. A megfelelő szemlélettel nemcsak gyerekeinket motiválhatjuk iskolai teljesítményük javítására, de mi is rengeteget fejlődhetünk mind személyes, mind szakmai téren.
Carol S. Dweck, a Stanford Egyetem világszerte ismert pszichológiaprofesszora évtizedekig kutatta a siker titkát. Könyvében számos kutatás segítségével, a legkiválóbb vezetők, sportolók, szülők és tanárok példáin keresztül bebizonyítja, hogy ha fejlődési szemlélettel tekintünk önmagunkra és a világra, az olyan tudásvágyra és kitartásra sarkall bennünket, amelynek köszönhetően az élet minden területén sikeresebbek leszünk.
A Szemléletváltás átdolgozott, bővített kiadásában Dweck további megfigyelésekkel egészíti ki immár híressé vált és széles körben elfogadott elméletét. Bevezeti a hamis fejlődési szemléletmód koncepcióját, és megmutatja, hogyan alakíthatunk ki mélyebb, igazabb fejlődési szemléletmódot. A szemléletmód fogalmát emellett az egyénen túlra, a csoportok és szervezetek kultúrájára is kiterjeszti. A helyes szemléletmóddal motiválhatjuk mindazokat, akiket vezetünk, tanítunk vagy szeretünk, és ezzel átalakíthatjuk az életüket, a sajátunkkal együtt.

25%
3900 Ft
Internetes ár: (-25%) 2925 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-25%) 2925 Ft
Előrendelem

Brendon Burchard

A motiváció kiáltványa

Így szerezd vissza az irányítást kilenc lépésben

Valóban mi irányítjuk az életünket?
Mi akadályoz meg abban, hogy elérjük a céljainkat?
Hogyan lehetnénk motiváltabbak?
Mindannyian arra vágyunk, hogy a változtatás kulcsa a mi kezünkben legyen. Két akadály áll az utunkban: kívülről a társadalmi nyomás, amely a középszerűség felé húz; belülről pedig egyfajta önelnyomás, amelyet a saját kétségeink és félelmeink idéznek elő.
Brendon Burchard világhírű teljesítménycoach, a Töltődj fel! című bestseller szerzője szerint csak úgy érhetjük el a személyes – érzelmi, társadalmi, gazdasági vagy spirituális – szabadságot, ha megfogalmazzuk szándékainkat, kinyilvánítjuk függetlenségünket, és megmutatjuk személyes erőnket. Kilenc pontba szedett kiáltványa segítségével legyőzhetjük az önmagunkkal szembeni bizonytalanságainkat, kizárhatjuk a figyelmünket elterelő tényezőket, és elindulhatunk az álmaink megvalósítása felé vezető úton.

25%
3900 Ft
Internetes ár: (-25%) 2925 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-25%) 2925 Ft
Előrendelem

Michael Bungay Stanier

Szokj rá a coacholásra!

Beszélj kevesebbet, kérdezz többet, és hozd ki a csapatod tagjaiból a maximumot!

Miért kell vezetőként rászoknunk a coacholásra?
Hogyan kerülhetjük el a mikromenedzselés csapdáját?
Miként lehetnek valóban építőek a coachingbeszélgetések?
Vezetőként sokszor egyszerűbbnek tűnik, hogy megmondjuk másoknak, szerintünk mit kell tenniük, vagy hogy megoldjunk helyettük egy-egy problémát. Pedig ez hosszú távon nem célravezető, mivel túlterheljük magunkat. A coacholás lényege, hogy egyszerű, jól megfogalmazott kérdésekkel támogassuk és fejlesszük csapatunk tagjait.
A téma elismert szakértője, Michael Bungay Stanier könyvében a legfrissebb idegtudományi és pszichológiai kutatásokra támaszkodva bemutatja a hét legfontosabb kérdést és azok használatát. Ha a kérdezést mindennapos rutinná tesszük, akkor mindössze tízperces, jól strukturált coachingbeszélgetésekkel nemcsak fókuszáltabbak és rugalmasabbak leszünk, de jelentősen növelhetjük munkatársaink önállóságát és teljesítményét.

 

"Ma már divatos, ezért a vezetők azt mondják magukról, hogy coaching szemléletűek, gyakran coacholják a kollégáikat. Ez sajnos nem egyszer tévhit, mert csupán ugyanúgy ráerőltetik a kollégára a véleményüket vagy akaratukat. Ha egy vezetőnek nincs ideje többnapos coaching tanfolyamra járni, akkor remek kiindulópont, ha az ebben a könyvben található 7 kérdés kipróbálásával kezdi. Bízom benne, hogy a 7 kérdés segítségével sokan rákapnak a valódi coaching ízére és ezzel is hozzájárulnak egy jobb világhoz!"

 

Komócsin Laura, Business Coach Kft ügyvezető

25%
4200 Ft
Internetes ár: (-25%) 3150 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-25%) 3150 Ft
Előrendelem

David Allen

GTD-munkafüzet

10 feladat a stresszmentes hatékonyságnöveléshez

ÚTMUTATÓ A GTD-MÓDSZER MINDENNAPI HASZNÁLATÁHOZ

Túl sokat stresszelsz? Túlterheltnek érzed magad? Elárasztanak az e-mailek? Képtelen vagy megbirkózni a rád zúduló feladatokkal? Nem tudsz gazdálkodni az időddel?

Világszerte képzett trénerek, coachok, LinkedIn-csoportok, podcastok és alkalmazások százai nyújtanak szakszerű útmutatást, hogy a GTD-módszer alapján stresszmentesen növelhesd a hatékonyságodat.

A GTD-munkafüzet segítségével most mindezt önállóan elsajátíthatod és alkalmazhatod. Ha lépésről lépésre elvégzed a könyvben szereplő 10 feladatot, összeszedett, megbízható, elégedett és sikeres leszel a napi munkádban és a magánéletedben is.
Valami csodálatos dolog történik, amikor megengeded az elmédnek, hogy azt tegye, amit a legjobban tud: gondolkozzon!

Szóval miért ne próbálnád meg? Csak nyerhetsz vele

Őszinte híve vagyok a GTD-módszernek, amely nemcsak a hatékonyságomat, hanem tágabb értelemben a jóllétemet is fokozza. Nem csodálom, hogy világszerte ennyi követője van. Zseniális szellemi táplálék.
– Daniel H. Pink, a a Motiváció 3.0 (Drive)
és a Mikor (When) című bestsellerek szerzője

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Kosárba

Szlafkai Éva

ÉLJ KREATÍVAN!

Önmegvalósítás és problémamegoldás a mindennapokban

Miképpen oldhatunk meg alkotó módon váratlan helyzeteket?

Hogyan aknázzuk ki, ha több minden érdekel bennünket?

Miként láthatunk a problémákban lehetőséget, és meríthetünk a kudarcból ihletet?

 

A kreativitás mindannyiunkban fellelhető és fejleszthető, és ma fontosabb, mint korábban bármikor – ez a 21. század egyik túlélőkészsége. Segít szembenézni a kihívásokkal, megoldásokat találni eddig ismeretlen problémákra, elszakadni a megszokottól és kiteljesíteni az életünket.

Nemzetközileg elismert szakértők és inspiráló történetek segítenek kreatív énünk fejlesztésében, valamint hazai szakemberek osztják meg nézeteiket a kreativitásról és motivációról. A kötetben ismertetett módszerekhez a szerző gondolatébresztő, interaktív feladatokat is összeállított, hogy felszabadíthassuk kreatív energiáinkat.

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Kosárba

Mikael Krogerus

Roman Tchäppeler

44 kommunikációs modell

A hatékony önkifejezés és eredményes együttműködés könyve

Hogyan fejezzük ki magunkat úgy, hogy megértsenek? Miért értelmezzük különbözőképpen ugyanazokat az üzeneteket? Hogyan adjunk visszajelzést a másiknak?
A közös munka és jóllétünk alapja, hogy ne csak arra figyeljünk oda, amit mondunk, hanem arra is, hogyan közöljük gondolatainkat. A nemzetközileg elismert szerzőpáros ezért bemutatja a legfontosabb kommunikációs elméleteteket, és a bonyolultabb modelleket is szórakoztató, a mindennapi helyzetekben jól használható ábrákkal szemlélteti. Segítségükkel nemcsak az önkifejezésben, de mások és a világ megértésében is fejlődhetünk.

 

A könyv elérhető e-könyv formában is.

15%
3700 Ft
Internetes ár: (-15%) 3145 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 2960 Ft
Kosárba

Simon Sinek

Hogyan lehetünk nyertesek, ha a játék soha nem ér véget?

A véges játékokban minden játékos ismert, kötöttek a szabályok, és világos a végpont; könnyű eldönteni, ki győzött, ki veszített – mint a fociban vagy a sakkban. A végtelen játékokban – az üzleti életben, a politikában, vagy általában a nagybetűs életben – azonban nincsenek győztesek és vesztesek: csak előrébb jutni lehet vagy lemaradni.

Egyes vállalatok és szervezetek problémái abból erednek, hogy a vezetőik véges gondolkodásmóddal játszanak egy végtelen játékot. Így sok tekintetben elmaradnak versenytársaiktól – lassul az innováció, elfogy a lendület, hanyatlani kezd a munkamorál, és ez végül a teljesítményre is kihat. Ezzel szemben a végtelen gondolkodású vezetők erősebb, innovatívabb, inspirálóbb környezetet teremtenek, ahol az embereik megbíznak egymásban és a vezetőikben is. Az ő vállalataik kellőképp reziliensek ahhoz, hogy talpon maradjanak az álladó változás közepette, miközben versenytársaik sorra maradnak el mögöttük. Végső soron ezek a szervezetek vezetnek át minket a jövőbe, ezért fontos, hogy mielőbb átformáljuk eddigi viselkedésünket, és végtelen gondolkodásmódunkkal hatást gyakorolhassunk a világra.

 

A könyv elérhető e-könyv formában is.

 

Online könyvbemutató-sorozatunkban Budaházy Árpád, a HVG Könyvek kiadóvezetője a Végtelen játék c. könyvről beszél.

15%
4200 Ft
Internetes ár: (-15%) 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3360 Ft
Kosárba

Jonah Berger

Miért követünk másokat még akkor is, ha tudjuk, hogy nincs igazuk?

Hogyan segíti elő a környezetvédelmet a szomszédok megfigyelése?

Miért parkolunk rosszabbul mások társaságában?

Mikor jobb a tömeget követni, és mikor célravezető a saját utunkat járni? Észre sem vesszük, de mások elképesztő mértékben befolyásolják életünk szinte minden területét. Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora, a Ragályos! – Hogyan terjed a siker? című könyv szerzője bemutatja, milyen egyszerű, mégis gyakran meglepő módokon hatnak mások a viselkedésünkre. Ha azonban felismerjük a társas befolyás hatását, tudatosabb döntéseket hozhatunk, sőt növelhetjük a saját befolyásunkat, és sikeresebb, teljesebb értékű társas kapcsolatokra tehetünk szert.

A szerző:

Jonah Berger a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora a Pennsylvaniai Egyetemen.

Több mint 15 éve tanulmányozza a társas befolyásolás folyamatát, illetve az ötletek és termékek hírének terjedését. A Wharton legnépszerűbb online kurzusának előadója, több tucat tudományos cikk szerzője és számos Fortune 500-as cég tanácsadója.

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Kosárba

Seth Godin

Na, ez már marketing!

Nem látnak, amíg nem tanulsz meg látni

 „Erre vártál mostanáig. A lehetőségre, hogy az üzeneted végre azokhoz jusson el, akiknek szüksége van a termékedre, hajlandók fizetni érte és beszélni róla. 

Meggyőződésem, hogy ezt csak úgy tudjuk elérni, ha tényleg ismerjük, értjük és megszólítjuk a célcsoportunkat. Ha empátiával, odafigyeléssel, érdekes történetekkel és hiteles cselekvéssel elérjük, hogy bevonódjanak, örömmel adják tovább másoknak is a jóhírünket.

E könyv hatására más kérdéseket teszel majd fel és más válaszokat adsz rájuk. Megváltozik, hogy mit veszel észre, és ezzel együtt a munkád minősége is.  Jobbá teheted a világot azáltal, hogy jobb dolgokat alkotsz.

Hidd el, számít a munkád. Mutasd meg mindenkinek!”

– Seth Godin

Legyél büszke a munkádra!

A kiváló marketingesek nem a saját vállalatuk vagy startupjuk problémáját akarják megoldani a vásárlók segítségével, hanem a marketinget használják arra, hogy megoldják mások problémáit. Nemcsak zajt csapnak; jobbá teszik a világot. A valóban nagy hatású marketing a nagylelkűségben, az empátiában gyökerezik.

E könyvből megtanulhatod, hogyan

- azonosítsd a legkisebb életképes piacodat;

- szerezd meg a célközönséged bizalmát és felhatalmazását, használd a beszédmódjukat;

- merj feszültséget kelteni és feszültséget feloldani;

- add az emberek kezébe a megfelelő eszközöket és történeteket a céljaik eléréséhez.

 

Elég a hazugságból a spamekből és abból, hogy bűntudatod van a munkád miatt!

Elég abból, hogy a közösségi média mutatószámait összekevered a valódi kapcsolatokkal és lopott figyelem megszerzésére pazarolod a pénzt!

Elég abból, hogy nem vesznek észre. Itt az idő, hogy megtanulj látni, és így mások számára is láthatóvá válj.

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Kosárba

Eric Ries

Lean Startup

Hogyan tegyük ötleteinket sikeressé és fenntarthatóvá?

Eric Ries szerint a startup olyan vállalkozás, amelynek célja új termék vagy szolgáltatás létrehozása szélsőségesen bizonytalan feltételek között. Ez ugyanúgy igaz a garázsában szerencsét próbáló egyéni vállalkozóra, mint a Fortune 500-as egyik vállalatának tárgyalótermében összegyűlő rutinos szakemberekre. Hiszen ugyanaz a küldetésük: át kell hatolniuk a bizonytalanság ködén, hogy megtalálják a fenntartható vállalkozáshoz vezető sikeres utat.
A lean gyártás tapasztalataira építve a Lean Startup forradalmian új menedzsmentmódszert kínál. Arra biztatja az innovatív vállalkozókat – cégmérettől függetlenül –, hogy ne dőljenek be a hiúsági mutatóknak, inkább a tényleges előrehaladást mérjék, és mielőbb derítsék ki, mit is akarnak valójában az ügyfelek. Üzleti elképzeléseiket pedig folyamatosan teszteljék, és igazítsák a körülményekhez, mielőtt még túl késő lenne.

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Kosárba

Eric Ries

A startup módszer

Tanuljunk a startupoktól, csináljuk meg nagyban!

Hogyan tegyük startuposan rugalmassá vállalatunkat?
Miként lehet fenntartani a kísérletező kedvet és az innovatív vállalkozói lendületet?
Mi segíthet csökkenteni a bürokráciát és a hatalmi harcokat szervezetünkben?

A vállalatok fejlődése sokszor éppen a csúcson torpan meg, és ilyen helyzetben vezetőként tehetetlenek vagyunk. A Lean Startup című sikerkönyv szerzője, Eric Ries által kifejlesztett startup módszerrel – a hagyományos és a vállalkozói menedzsment zseniális ötvözésével – folyamatosan átalakulhatunk és megújulhatunk a modern vállalkozói szférában, sőt akár a közpolitikában is.

A szerző rengeteg példán keresztül mutatja be, hogyan sikerült egyedülálló módszerével startupos dinamikát adni ikonikus multinacionális cégeknek, például a GE-nek, a Toyotának, az Amazonnak és a Facebooknak, valamint olyan hipergyors növekedésű, befutott startupoknak, mint a Dropbox és az Airbnb, vagy akár az amerikai kormányzat csőd közeli oktatáspolitikai és egészségbiztosítási projektjének. A startup módszer ma már világszerte a vállalkozók bibliája, vállalati mérettől és ágazattól függetlenül, bárki bárhol megvalósíthatja, ha akarja.

 

„A startupok kísérletek – akár sikeresek, akár nem, nincs náluk jobb módszer arra, hogy új ötletek jelenjenek meg a piacon. Hogyan szerezhetné vissza és tarthatná fenn egy nagyvállalat eredeti startupos lendületét? Erről szól Eric Ries legújabb könyve A startup módszer, amelyet a Lean Startup című forradalmi munkájára épített."
– Marc Andreessen, az Andreessen Horowitz társalapítója

„Közvetlenül láttam, hogyan honosítja meg Eric Ries Lean Startup munkamódszereit egy nagyvállalatnál – gyorsan és átfogóan. Ennek elméleti és gyakorlati összefoglalója, A startup módszer nélkülözhetetlen azoknak a kis- és nagyvállalatoknak, amelyek a gyors növekedés fenntarthatóbb módjait keresik."
– Beth Comstock, a General Electric korábbi alelnöke

„Azoknak a vezetőknek, akik az élen szeretnének járni, fontolóra kell venniük A startup módszer tanulságait. Eric Ries új könyve az elkövetkező évtizedekben fontos útmutatója lesz a modern vállalatoknak – legyenek azok globális cégek, családi vállalkozások vagy nonprofit szervezetek."
– Lawrence Summers, a Harvard Egyetem Charles W. Eliot
professzora, az Egyesült Államok korábbi pénzügyminisztere

15%
4500 Ft
Internetes ár: (-15%) 3825 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3600 Ft
Kosárba

Jim Collins

Jóból kiváló

A tartós üzleti siker elemei

Az utóbbi évtized menedzsment-szakirodalmának legsikeresebb könyve. nem véletlenül! Azt kutatja, miben ragadható meg a tartós üzleti sikert produkáló vállalatok közös jellemzője, és ezek működését kielemezve következtet a tartós kiválóság biztosítékaira.

15%
4900 Ft
Internetes ár: (-15%) 4165 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3920 Ft
Készletfigyelés

Jim Collins

Morten T. Hansen

Tudatosan kiváló

Tartós üzleti siker kiszámíthatatlan környezetben

Vajon a kiemelkedő vállalatok nagyobb kockázatot vállalnak, mint a többiek?
Mekkora a szerencse és az innováció szerepe a tartósan jó teljesítményben?
Hogyan egyensúlyozhatunk fegyelmezettség és kreativitás között?
Az üzleti életben már jó ideje gyorsan változó trendek, káoszt teremtő átalakulások, felforgató újítások közepette kell boldogulnunk. Jelentős kihívás ilyen körülmények között stratégiai tervet készíteni és az innovációt támogató szervezeti kultúrát kialakítani, még inkább tartósan kiemelkedő teljesítményt nyújtani. Mégis vannak olyan vállalatok, amelyek évtizedeken át képesek erre – ráadásul a piaci átlaghoz viszonyítva legalább tízszeres eredményt érnek el.

A Tudatosan kiváló szerzői a vezetéstudomány elismert szakértői. Érzékletes történetekkel tarkított, statisztikai alapokon nyugvó átfogó vizsgálatukból kiderül, mi a közös ezekben a vállalatokban, és mit csinálnak másképp a csak ideig-óráig sikeres versenytársaikhoz képest. A szerzők olykor meglepő felismerései és az ezek nyomán megfogalmazott alapelvei segítségével a saját szervezetünkben is alkalmazhatjuk a kiváló vállalatok sikerreceptjeit.

15%
4900 Ft
Internetes ár: (-15%) 4165 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3920 Ft
Kosárba

Ian Mills

Mark Ridley

Ben Laker

Tim Chapman

Az értékesítés titkos kódja

Mi különbözteti meg a győzteseket?

Mit csinálnak másképp az ikonikus értékesítők?
Mi határozza meg a legjobb üzletkötők viselkedését?
Hogyan segíthetik a vezetők az eredményes értékesítést?
Nap mint nap mind eladunk, értékesítjük ötleteinket, elképzeléseinket, mások meggyőzésén dolgozunk, ezért sokat tanulhatunk az igazán profi értékesítőktől. A bevált módszereiken túl sikerük zálogát is megismerhetjük ebből a legrejtettebb motivációinkat áttekinthetően feltáró könyvből. Nem mindegy ugyanis, hogyan gondolkodunk a sikerről, hogy milyen hiedelmek és meggyőződések motiválnak minket.
A tudományos múlttal rendelkező szerzők a teljesítményfokozás szakértői, 20 ezer órányi összehasonlító elemzést végeztek a világ ikonikus értékesítőivel készített interjúk felhasználásával. Többek között az Adidas, a Cisco, a Clarify, a Deloitte, a GSK, a JP Morgan, a Microsoft, az Oracle, a Steinway & Co. és a Vodafone szervezeteiben szerzett tapasztalataik alapján pontos és átfogó értékelést kapunk arról, mi hajtja a kiválóan teljesítő üzletkötőket, hogyan gondolkodnak és miként viselkednek. A következetes, magas szintű értékesítés sikere mögött rejlő titkos kód birtokában pedig eredményesebben értékesíthetünk az élet minden területén.

„Az értékesítés ma minden szerepkör szerves része, így ez a mű alapvető olvasmány valamennyi üzleti szakember számára."

Daniel Pink, a Motiváció 3.0 (Drive) és az Eladni emberi dolog (To Sell is Human) szerzője

15%
4200 Ft
Internetes ár: (-15%) 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3360 Ft
Kosárba

Kenyeres András

Győztes gondolkodás

A sikeres sportoló mentális felkészülése 11 lépésben

Mitől lesz egy sportoló eredményes?
Hogyan érhetjük el a maximumot anélkül, hogy kiégnénk?
Mit tanulhatunk a sikeres sportolóktól a civil életben?

Sokak szerint a sikerre születni kell, pedig az valójában kitartó tanulás eredménye. Egy sportoló mentális tudatossága, felkészültsége – sportágától függetlenül – aktívan támogatja a fejlődését. Ha megtanuljuk, hogy mit tudunk elérni saját akaratunkból, megismerjük erősségeinket és gyengeségeinket, és ha ezeken tudatosan dolgozunk, akkor olyan munícióra teszünk szert, amire egész életünkben építhetünk. Ha beépítjük hétköznapjainkba a könyvben bemutatott módszereket, jobb sportolóvá válhatunk, és önismeretünket is fejleszthetjük.
A könyv nemcsak mentális állóképességünk javításának elméleti hátterét vázolja fel, de hazai és külföldi sportolók példáin és könnyen elsajátítható gyakorlatokon keresztül segít a teljesítmény fokozásában.
Kenyeres András coach, a magyar férfi vízilabda-válogatott mentáltrénere és kommunikációs tanácsadója hathatós segítséget nyújt annak, aki ki akarja hozni magából a maximumot mind fizikailag, mind szellemileg, ugyanakkor pozitívan meg akarja élni az élsport mindennapjait.

„A csapat sikere közös munkák eredménye. A győztes gondolkodás elsajátítása a célok megvalósítását segíti – sportolóként, edzőként és magánemberként egyaránt."
MÄRCZ TAMÁS, a magyar férfi vízilabda-válogatott szövetségi kapitánya, olimpiai bajnok vízilabdázó

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Kosárba

Noah Goldstein

Steve Martin

Robert Cialdini

Igen!

Hogyan legyél magabiztosabb, győzz meg másokat és szerezz barátokat?

Hogyan állíthatjuk kollégáinkat ötletünk mellé?

Hogyan legyünk meggyőzőek egy állásinterjún?

Hogyan vegyük rá gyerekeinket a házi megírására?

 

Noah Goldstein, Steve Martin és Robert Cialdini, a meggyőzés tudományának világszerte elismert szakértői, a Kis lépés, nagy hatás című könyv szerzői ezúttal 21 bizonyítottan hatékony meggyőzési stratégiát vázolnak fel. Ezeknek a tudományosan alátámasztott, etikus módszereknek a mindennapi élet számos területén hasznát vehetjük, legyen szó személyes márkánk építéséről, kapcsolati hálónk bővítéséről vagy éppen egy habozó barát meggyőzéséről. Az egyszerű technikák alkalmazásával egyre gyakrabban halljuk majd a bűvös „igen” szót, ami zöld utat adhat a sikerhez és a boldogsághoz.

15%
2900 Ft
Internetes ár: (-15%) 2465 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 2320 Ft
Kosárba

Porkoláb Imre

A stratégia művészete

Szervezeti innováció kiszámíthatatlan üzleti környezetben - Szun-ce gondolatai alapján

Mit tanulhatunk egy 2500 évvel ezelőtt élt kínai hadvezér-írótól a kiszámíthatatlan és bizonytalan környezetről? Hogyan őrizzük meg cégünk versenyképességét és munkatársainkat a folyamatos változás közepette? Mi köze a gerilla-hadviselésnek a startupok sikeréhez?
Az üzleti stratégia a katonai stratégia alapjain fejlődött ki az évszázadok során. Napjaink kaotikus üzleti környezete nagymértékben hasonlít Szun-ce A háború művészete című művében leírt hadviselési viszonyokhoz. A stratégia művészete a legújabb vezetéselméleti kutatások eredményeire és gyakorlati tapasztalatokra építve mutatja be, milyen szemlélet teszi képessé a legnagyobb hadvezéreket és vállalati vezetőket arra, hogy felülkerekedjenek a káoszon és kiszámíthatatlan helyzetekben is győzedelmeskedjenek.
Dr. Porkoláb Imre legújabb könyvében a dinamikusan változó környezetben folyamatos fejlesztésre és a csúcsteljesítmény elérésére törekvő szervezetek és csapatok számára szolgál hasznos tanácsokkal. Való életből vett példáival nemcsak bepillantást nyújt napjaink megváltozott stratégiai kihívásaiba, de segítségével hatékony vezetővé válhatunk és jelentős változásokat indíthatunk el még a legbürokratikusabb szervezetekben is.

„A csatában erőt érvényesíteni csak két módszerrel lehet: cselvetéssel és közvetlen harccal; de a cselvetés és a közvetlen harc váltakoztatása annyiféle lehet, hogy nem győzzük kimeríteni. A cselvetés és a közvetlen harc egymásból kell, hogy fakadjon, véget nem érő nagy körforgásban…”

Szun-ce

 

Dr. Porkoláb Imre 2018-ig a NATO Szövetséges Transzformációs Parancsnokság parancsnokának (SACT) képviselőjeként a Pentagonban szolgált, ahol az amerikai egyesített vezérkarral, a Védelmi Minisztériummal, illetve a kiemelt kutatóintézetekkel tartotta a kapcsolatot. Jelenleg a magyarországi nemzeti fegyverzeti igazgató kutatás-fejlesztésért és innovációért felelős helyettese. A különleges műveleti képességfejlesztés révén a gerillaharc és a terrorellenes hadviselés szakértője, a hozzájuk kapcsolódó vezetéselméletet, a VUCA környezetben sikeres változásmenedzsmentet, illetve a szervezeti átalakítás innovatív módszereit és annak az üzleti életben való alkalmazhatóságát kutatja. Rendszeresen publikál a témában, első könyve Szolgálj, hogy vezethess! – Amit egy elit katonától tanulhatunk az üzleti életben címmel 2016-ban jelent meg.
További információ: www.sapiens.hu

15%
4200 Ft
Internetes ár: (-15%) 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3360 Ft
Kosárba

David Allen

Mike Williams

Mark Wallace

Haladj a dolgaiddal! - GTD

Időmenedzsment fiataloknak

Nehezen tudsz koncentrálni a dolgaidra? Túlterheltnek érzed magad? Folyton a teendőiden stresszelsz? Nincs elég szabadidőd? Van megoldás. Üdv a GTD világában!

 

A GTD (Getting Things Done −Végezz el mindent!) egyedülálló önfejlesztő módszer, amelyet fokozatosan sajátíthatsz el, és kellő gyakorlással életed részévé válhat. Segítségével kiegyensúlyozottan, stressz nélkül végezheted el a feladataidat, és készülhetsz fel az előtted álló kihívásokra.

A könyvben rengeteg kipróbált, vizuálisan is ábrázolt módszert találsz. Játszva megtanulhatod:

  • mikor mire figyelj, és mire ne;
  • mikor mit végezz el, és mit ne;
  • hogyan irányíthatod magabiztosan és nyugodtan az életedet.

 

12 éves kortól ajánljuk.

 

A GTD alkalmazásával olyan alapvető szokásokat sajátíthatsz el, amelyekkel hatékonyabbá és kreatívabbá válhatsz nemcsak az iskolában, hanem a mindennapi életben is.

 

 

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Kosárba

Györfi András

Léderer András

Paluska Ferenc

Pataki Gábor

Trinh Anh Tuan

Vajon lufi a bitcoin, vagy tényleg ez a jövő? Hol fizethetünk, és hogyan kereskedhetünk kriptopénzzel? Mitől olyan biztonságos és átlátható a blokklánc?

Az első kriptopénz mindössze 2009 óta létezik – ekkor indította útjára a rejtélyes Satoshi Nakamoto a bitcoint. A digitális pénz azóta fizetőeszközként és befektetési lehetőségként is széles körben elterjedt, az alapját képező blokklánc-technológia pedig számos iparágban forradalmi változásokat hozott. Ennek ellenére még ma is viszonylag kevesen rendelkeznek magabiztos tudással erről az innovatív, új területről.

A Kriptopénz ABC nemzetközileg elismert szakértő szerzői kalauzolnak végig a legfontosabb tudnivalókon. Szó esik a bitcoin születéséről, a kriptopénzbányászatról, -kibocsátásról és -kereskedelemről, valamint sorra veszik a technológiában rejlő lehetőségeket és az iparág hatásait is. A közérthetően megfogalmazott, hasznos ismeretek és gyakorlati példák segítségével átfogó képet kapunk a témáról – akár csak tájékozottabbak szeretnénk lenni a kriptopénzek és a blokklánc világában, akár a befektetésen gondolkodunk, sőt akkor is, ha az iparágban szeretnénk elhelyezkedni.

 

A szerzők:

Györfi András
Biológusnak indult, innovatív, elsősorban az informatikához kötődő projektekre váltott. Újszerű társkereső oldalak, az online oktatást segítő felületek kötődnek a nevéhez, mindemellett újságíróként gazdasági- és technológiai témákban ír régóta. A szerkesztőjeként segíti a kriptopénzek, és a blokklánc technológia hazai fejlődését.

Léderer András
A alapítója, a kriptopénzbányászat egyik legfelkészültebb hazai képviselője, regisztrált Bitcoin-szakértő.

Paluska Ferenc
Okleveles közgazdász, pénzügyi elemző, fintech, blokkláncszakértő. További információ:

Pataki Gábor
25 éve kezdett el tőzsdei befektetésekkel foglalkozni. A CoinBroker.hu alapítója, a Meetup Kriptovaluta csoport vezetőjeként igyekszik a blockchain technológiát - ezen belül a kriptovalutákat - a hazai digitális kultúra részévé tenni. Üzletfejlesztési szakértőként dolgozik mobilfizetés területén közel húsz éve, részt vett az SMS Bróker tőzsdei kereskedési rendszer, az Első Mobilfizetési Rendszer és a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer fejlesztésében is.  Elkötelezett híve a közösségi gazdasági modellnek, a Sharing Economy Szövetség alapító elnökeként támogatja a hazai vállalkozások fejlődését.

Trinh Anh Tuan
Egyetemi docens, a vezetője, a blokklánc-technológia nemzetközileg elismert szakértője.

A szerzők zárt Facebook csoportja, ahol örömmel válaszolnak kérdésekre és újdonságokkal is jelentkeznek: f

 

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Kosárba

Phil Knight

A Nike-sztori - ifjúsági változat

A legendás márka alapítójának önéletrajza

A Nike alapítójának izgalmas élettörténetéből megtudhatjuk, hogyan valósította meg Phil Knight kezdetben „őrültnek” tűnő ötletét, és hogyan vált a Nike a világ egyik leginnovatívabb és legnépszerűbb márkájává napjainkra. Pedig nem volt könnyű a kezdet: az önmagát kereső fiatalember az apjától kapott 50 dollárból indította el cégét, és az első évben még maga árusította a Japánból importált futócipőket egy furgonból.

Fordulatokkal teli, őszinte önéletrajzában Knight mesél a kegyetlen versenytársakról, kudarcairól, szenzációs sikereiről. Külön fejezetben tíz jótanáccsal szolgál fiatal olvasói számára, arra buzdítva őket, hogy higgyenek az álmaikban, küzdjenek céljaik megvalósításáért, közben pedig maradjanak hűek önmagukhoz.

 

MERÉSZ ÚJÍTÓK, IZGALMAS ÉS MOTIVÁLÓ MÓDSZEREK
INSPIRÁCIÓ FIATALOKNAK

15%
3500 Ft
Internetes ár: (-15%) 2975 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 2800 Ft
Kosárba