Bízol magadban eléggé, hogy kreativitásodat másoknak is megmutasd?
Napjainkban mindannyiunktól kreativitást várnak: eredeti megoldásokat és ötleteket, méghozzá „parancsra”. Ettől azonban nem kell megijednünk. Az alkotás ugyanis nem csak a tehetséges művészek kiváltsága. Mindenki, aki változást hoz a világba, vagy aki problémákat old meg egyedi módon – alkot valamit. Mindegy, hogy másokat akarunk vezetni, írni szeretnénk vagy énekelni, esetleg egy terméket akarunk eladni valakinek, ahhoz előbb le kell térnünk a járt útról.
Nem a végeredmény számít igazán, hanem a napi rendszerességű alkotás, az alkotói rutin elsajátítása és követése – a megismételhető, produktív és kreatív tevékenység. Ehhez nyújt inspirációt gondolatébresztő történeteivel Seth Godin, a világ egyik legsikeresebb marketingszakértője. Provokatív igazságokat tár elénk, hogy felismerjük: a fejlődés, kapcsolódás, szolgálat és merészség minden eddiginél nagyobb szerephez jut a kreatív energiák mozgósításában.
„Megszoktuk, hogy a megfelelő pillanatra, érzelemre, múzsára várunk, miközben elbújunk a kifogásaink mögé, esetleg még sajnáljuk is magunkat az alkotói válság puha takarója alá bújva. Seth kirángat az édes kis hazugságokból, de olyan útravalót ad, hogy végül hálásak leszünk neki ezért. Ahogy a szerencsének is elébe kell menni, úgy a flow-élmény is csak akkor érkezik meg, ha beépítjük a napi rutinunkba. Most végre kiderül, azt hogyan is kell. A kreativitás nem érzés, hanem tett. Ha nem csinálod, nem történik. Csináld!”
- Karácson Tamás, Fluor
„Az alkotás rutinja kivételes precizitással célozza meg, és sokkal jobb elképzelésekkel cseréli fel a kreatív folyamattal kapcsolatos, közkeletű tévhiteinket. Új dolgok létrehozására, tudásunk és készségeink csiszolására ösztönöz, és arra, hogy megosszuk másokkal az alkotásunkat, amelyre büszkék lehetünk. Olvasd el!”
- Tobi Lutke, a Shopify vezérigazgatója
„Az alkotás rutinja világossá teszi: az akadályokról sok esetben kiderül, hogy valójában segítik a mű létrejöttét. A varázslat lehet, hogy a színpad mögül érkezik, onnan, ahol a kemény munka zajlik.”
- Peter Gabriel
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3315 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Bízol magadban eléggé, hogy kreativitásodat másoknak is megmutasd?
Napjainkban mindannyiunktól kreativitást várnak: eredeti megoldásokat és ötleteket, méghozzá „parancsra”. Ettől azonban nem kell megijednünk. Az alkotás ugyanis nem csak a tehetséges művészek kiváltsága. Mindenki, aki változást hoz a világba, vagy aki problémákat old meg egyedi módon – alkot valamit. Mindegy, hogy másokat akarunk vezetni, írni szeretnénk vagy énekelni, esetleg egy terméket akarunk eladni valakinek, ahhoz előbb le kell térnünk a járt útról.
Nem a végeredmény számít igazán, hanem a napi rendszerességű alkotás, az alkotói rutin elsajátítása és követése – a megismételhető, produktív és kreatív tevékenység. Ehhez nyújt inspirációt gondolatébresztő történeteivel Seth Godin, a világ egyik legsikeresebb marketingszakértője. Provokatív igazságokat tár elénk, hogy felismerjük: a fejlődés, kapcsolódás, szolgálat és merészség minden eddiginél nagyobb szerephez jut a kreatív energiák mozgósításában.
„Megszoktuk, hogy a megfelelő pillanatra, érzelemre, múzsára várunk, miközben elbújunk a kifogásaink mögé, esetleg még sajnáljuk is magunkat az alkotói válság puha takarója alá bújva. Seth kirángat az édes kis hazugságokból, de olyan útravalót ad, hogy végül hálásak leszünk neki ezért. Ahogy a szerencsének is elébe kell menni, úgy a flow-élmény is csak akkor érkezik meg, ha beépítjük a napi rutinunkba. Most végre kiderül, azt hogyan is kell. A kreativitás nem érzés, hanem tett. Ha nem csinálod, nem történik. Csináld!”
- Karácson Tamás, Fluor
„Az alkotás rutinja kivételes precizitással célozza meg, és sokkal jobb elképzelésekkel cseréli fel a kreatív folyamattal kapcsolatos, közkeletű tévhiteinket. Új dolgok létrehozására, tudásunk és készségeink csiszolására ösztönöz, és arra, hogy megosszuk másokkal az alkotásunkat, amelyre büszkék lehetünk. Olvasd el!”
- Tobi Lutke, a Shopify vezérigazgatója
„Az alkotás rutinja világossá teszi: az akadályokról sok esetben kiderül, hogy valójában segítik a mű létrejöttét. A varázslat lehet, hogy a színpad mögül érkezik, onnan, ahol a kemény munka zajlik.”
- Peter Gabriel
Borító ár: | 3510 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2984 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2808 Ft |
---|
Hogyan vágj bele álmaid megvalósításába?
Milyen időbeosztással tudsz hatékonyan elvégezni minden fontos feladatot?
Miként élvezheted a kemény munka közben az életed?
Akár sokéves tapasztalat van a hátad mögött, akár mostanában indultál el a siker felé vezető úton, valószínűleg rengeteg jótanáccsal találod szembe magad. Nehéz eldönteni, hogy melyik könyvre, TED- előadásra, vagy influenszerre hallgass, a közösségi médiában terjedő trendeket, esetleg a legjobb egyetemi előadód, a főnököd vagy a mentorod által javasolt módszereket kövesd.
Szántó Péter, aki a Forbes 30 év alatti sikeres vállalkozók 30-as listájára is felkerült, ugyanígy érezte magát, amikor belevágott álmai megvalósításába. Épp ezért az évek során kipróbált és lejegyzett minden, a legnagyobb mendezsmentguruktól, könyvekből, blogokból, vlogokból és filmekből megismert tanácsot. E jegyzetek rendszerezett változatát tartod a kezedben: mindazt, ami jól jöhet a kezdeteknél, majd később a mindennapokban. Könyvében – hogy könnyebbé tegye számodra az első lépéseket – összefoglalta a legjobban bevált lifehackeket, az énmárkaépítéshez elengedhetetlen trükköket, vezetési és hatékonyságnövelő technikákat, sőt a legfontosabb kommunikációs tudnivalókat is. Neked már csak az a dolgod, hogy apránként beépítsd ezeket a szokásaid közé, és megvalósítsd mindazt, amit a legjobban szeretnél.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3315 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Hogyan vágj bele álmaid megvalósításába?
Milyen időbeosztással tudsz hatékonyan elvégezni minden fontos feladatot?
Miként élvezheted a kemény munka közben az életed?
Akár sokéves tapasztalat van a hátad mögött, akár mostanában indultál el a siker felé vezető úton, valószínűleg rengeteg jótanáccsal találod szembe magad. Nehéz eldönteni, hogy melyik könyvre, TED- előadásra, vagy influenszerre hallgass, a közösségi médiában terjedő trendeket, esetleg a legjobb egyetemi előadód, a főnököd vagy a mentorod által javasolt módszereket kövesd.
Szántó Péter, aki a Forbes 30 év alatti sikeres vállalkozók 30-as listájára is felkerült, ugyanígy érezte magát, amikor belevágott álmai megvalósításába. Épp ezért az évek során kipróbált és lejegyzett minden, a legnagyobb mendezsmentguruktól, könyvekből, blogokból, vlogokból és filmekből megismert tanácsot. E jegyzetek rendszerezett változatát tartod a kezedben: mindazt, ami jól jöhet a kezdeteknél, majd később a mindennapokban. Könyvében – hogy könnyebbé tegye számodra az első lépéseket – összefoglalta a legjobban bevált lifehackeket, az énmárkaépítéshez elengedhetetlen trükköket, vezetési és hatékonyságnövelő technikákat, sőt a legfontosabb kommunikációs tudnivalókat is. Neked már csak az a dolgod, hogy apránként beépítsd ezeket a szokásaid közé, és megvalósítsd mindazt, amit a legjobban szeretnél.
Borító ár: | 4050 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3443 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3240 Ft |
---|
Valóban mi irányítjuk az életünket?
Mi akadályoz meg abban, hogy elérjük a céljainkat?
Hogyan lehetnénk motiváltabbak?
Mindannyian arra vágyunk, hogy a változtatás kulcsa a mi kezünkben legyen. Két akadály áll az utunkban: kívülről a társadalmi nyomás, amely a középszerűség felé húz; belülről pedig egyfajta önelnyomás, amelyet a saját kétségeink és félelmeink idéznek elő.
Brendon Burchard világhírű teljesítménycoach, a Töltődj fel! című bestseller szerzője szerint csak úgy érhetjük el a személyes – érzelmi, társadalmi, gazdasági vagy spirituális – szabadságot, ha megfogalmazzuk szándékainkat, kinyilvánítjuk függetlenségünket, és megmutatjuk személyes erőnket. Kilenc pontba szedett kiáltványa segítségével legyőzhetjük az önmagunkkal szembeni bizonytalanságainkat, kizárhatjuk a figyelmünket elterelő tényezőket, és elindulhatunk az álmaink megvalósítása felé vezető úton.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3315 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Miért nem segíti gyermekeink fejlődését, ha készségeiket és intelligenciájukat dicsérjük?
A harsány, karizmatikus vagy a szerény, befelé forduló vezetők sikeresebbek?
Vajon az akaraterőnkön múlik, hogy be tudjuk-e tartani fogadalmainkat?
Nem csupán képességeinktől vagy tehetségünktől, sokkal inkább szemléletmódunktól függ, elérjük-e céljainkat. A megfelelő szemlélettel nemcsak gyerekeinket motiválhatjuk iskolai teljesítményük javítására, de mi is rengeteget fejlődhetünk mind személyes, mind szakmai téren.
Carol S. Dweck, a Stanford Egyetem világszerte ismert pszichológiaprofesszora évtizedekig kutatta a siker titkát. Könyvében számos kutatás segítségével, a legkiválóbb vezetők, sportolók, szülők és tanárok példáin keresztül bebizonyítja, hogy ha fejlődési szemlélettel tekintünk önmagunkra és a világra, az olyan tudásvágyra és kitartásra sarkall bennünket, amelynek köszönhetően az élet minden területén sikeresebbek leszünk.
A Szemléletváltás átdolgozott, bővített kiadásában Dweck további megfigyelésekkel egészíti ki immár híressé vált és széles körben elfogadott elméletét. Bevezeti a hamis fejlődési szemléletmód koncepcióját, és megmutatja, hogyan alakíthatunk ki mélyebb, igazabb fejlődési szemléletmódot. A szemléletmód fogalmát emellett az egyénen túlra, a csoportok és szervezetek kultúrájára is kiterjeszti. A helyes szemléletmóddal motiválhatjuk mindazokat, akiket vezetünk, tanítunk vagy szeretünk, és ezzel átalakíthatjuk az életüket, a sajátunkkal együtt.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3315 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Miért kell vezetőként rászoknunk a coacholásra?
Hogyan kerülhetjük el a mikromenedzselés csapdáját?
Miként lehetnek valóban építők a coachingbeszélgetések?
Vezetőként sokszor egyszerűbbnek tűnik, hogy megmondjuk másoknak, szerintünk mit kell tenniük, vagy hogy megoldjunk helyettük egy-egy problémát. Pedig ez hosszú távon nem célravezető, mivel túlterheljük magunkat. A coacholás lényege, hogy egyszerű, jól megfogalmazott kérdésekkel támogassuk és fejlesszük csapatunk tagjait.
A téma elismert szakértője, Michael Bungay Stanier könyvében a legfrissebb idegtudományi és pszichológiai kutatásokra támaszkodva bemutatja a hét legfontosabb kérdést és használatukat. Ha a kérdezést mindennapos rutinná tesszük, akkor mindössze tízperces, jól strukturált coachingbeszélgetésekkel nemcsak fókuszáltabbak és rugalmasabbak leszünk, de jelentősen növelhetjük munkatársaink önállóságát és teljesítményét.
„Napjainkban a coachingszemlélet az egyik kulcsa annak, hogy hatékonyabban kommunikálhassunk vezetőként és életünk valamennyi területén egyaránt. Michael Bungay Stanier nemcsak nagyon jól használtható módszert ad, de segít abban is, hogy beépítsük a mindennapokba – akár már holnaptól.”
Bincze Bea PCC, executive coach
Borító ár: | 4200 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3570 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3360 Ft |
---|
Miért kell vezetőként rászoknunk a coacholásra?
Hogyan kerülhetjük el a mikromenedzselés csapdáját?
Miként lehetnek valóban építők a coachingbeszélgetések?
Vezetőként sokszor egyszerűbbnek tűnik, hogy megmondjuk másoknak, szerintünk mit kell tenniük, vagy hogy megoldjunk helyettük egy-egy problémát. Pedig ez hosszú távon nem célravezető, mivel túlterheljük magunkat. A coacholás lényege, hogy egyszerű, jól megfogalmazott kérdésekkel támogassuk és fejlesszük csapatunk tagjait.
A téma elismert szakértője, Michael Bungay Stanier könyvében a legfrissebb idegtudományi és pszichológiai kutatásokra támaszkodva bemutatja a hét legfontosabb kérdést és használatukat. Ha a kérdezést mindennapos rutinná tesszük, akkor mindössze tízperces, jól strukturált coachingbeszélgetésekkel nemcsak fókuszáltabbak és rugalmasabbak leszünk, de jelentősen növelhetjük munkatársaink önállóságát és teljesítményét.
„Napjainkban a coachingszemlélet az egyik kulcsa annak, hogy hatékonyabban kommunikálhassunk vezetőként és életünk valamennyi területén egyaránt. Michael Bungay Stanier nemcsak nagyon jól használtható módszert ad, de segít abban is, hogy beépítsük a mindennapokba – akár már holnaptól.”
Bincze Bea PCC, executive coach
Borító ár: | 3780 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3213 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3024 Ft |
---|
Miképpen oldhatunk meg alkotó módon váratlan helyzeteket?
Hogyan aknázzuk ki, ha több minden érdekel bennünket?
Miként láthatunk a problémákban lehetőséget, és meríthetünk a kudarcból ihletet?
Hogyan találjunk rá az egyedi és elégedett önmagunkra?
A kreativitás mindannyiunkban fellelhető és fejleszthető, és ma fontosabb, mint korábban bármikor – ez a 21. század egyik túlélőkészsége. Segít szembenézni a kihívásokkal, megoldásokat találni eddig ismeretlen problémákra, elszakadni a megszokottól és kiteljesíteni az életünket.
Nemzetközileg elismert szakértők és inspiráló történetek segítenek kreatív énünk fejlesztésében, valamint hazai szakemberek osztják meg nézeteiket a kreativitásról és motivációról. A kötetben ismertetett módszerekhez a szerző gondolatébresztő, interaktív feladatokat is összeállított, hogy felszabadíthassuk kreatív energiáinkat.
Töltsd le ingyen a könyvhöz tartozó 60 oldalas munkafüzetet a www.eljkreativan.hu weboldalról!
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3315 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Hogyan fejezzük ki magunkat úgy, hogy megértsenek? Miért értelmezzük különbözőképpen ugyanazokat az üzeneteket? Hogyan adjunk visszajelzést a másiknak?
A közös munka és jóllétünk alapja, hogy ne csak arra figyeljünk oda, amit mondunk, hanem arra is, hogyan közöljük gondolatainkat. A nemzetközileg elismert szerzőpáros ezért bemutatja a legfontosabb kommunikációs elméleteteket, és a bonyolultabb modelleket is szórakoztató, a mindennapi helyzetekben jól használható ábrákkal szemlélteti. Segítségükkel nemcsak az önkifejezésben, de mások és a világ megértésében is fejlődhetünk.
A könyv elérhető e-könyv formában is.
Borító ár: | 3700 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3145 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2960 Ft |
---|
Hogyan lehetünk nyertesek, ha a játék soha nem ér véget?
A véges játékokban minden játékos ismert, kötöttek a szabályok, és világos a végpont; könnyű eldönteni, ki győzött, ki veszített – mint a fociban vagy a sakkban. A végtelen játékokban – az üzleti életben, a politikában, vagy általában a nagybetűs életben – azonban nincsenek győztesek és vesztesek: csak előrébb jutni lehet vagy lemaradni.
Egyes vállalatok és szervezetek problémái abból erednek, hogy a vezetőik véges gondolkodásmóddal játszanak egy végtelen játékot. Így sok tekintetben elmaradnak versenytársaiktól – lassul az innováció, elfogy a lendület, hanyatlani kezd a munkamorál, és ez végül a teljesítményre is kihat. Ezzel szemben a végtelen gondolkodású vezetők erősebb, innovatívabb, inspirálóbb környezetet teremtenek, ahol az embereik megbíznak egymásban és a vezetőikben is. Az ő vállalataik kellőképp reziliensek ahhoz, hogy talpon maradjanak az álladó változás közepette, miközben versenytársaik sorra maradnak el mögöttük. Végső soron ezek a szervezetek vezetnek át minket a jövőbe, ezért fontos, hogy mielőbb átformáljuk eddigi viselkedésünket, és végtelen gondolkodásmódunkkal hatást gyakorolhassunk a világra.
A könyv elérhető e-könyv formában is.
Online könyvbemutató-sorozatunkban Budaházy Árpád, a HVG Könyvek kiadóvezetője a Végtelen játék c. könyvről beszél.
Borító ár: | 4200 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3570 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3360 Ft |
---|
Hogyan lehetünk nyertesek, ha a játék soha nem ér véget?
A véges játékokban minden játékos ismert, kötöttek a szabályok, és világos a végpont; könnyű eldönteni, ki győzött, ki veszített – mint a fociban vagy a sakkban. A végtelen játékokban – az üzleti életben, a politikában, vagy általában a nagybetűs életben – azonban nincsenek győztesek és vesztesek: csak előrébb jutni lehet vagy lemaradni.
Egyes vállalatok és szervezetek problémái abból erednek, hogy a vezetőik véges gondolkodásmóddal játszanak egy végtelen játékot. Így sok tekintetben elmaradnak versenytársaiktól – lassul az innováció, elfogy a lendület, hanyatlani kezd a munkamorál, és ez végül a teljesítményre is kihat. Ezzel szemben a végtelen gondolkodású vezetők erősebb, innovatívabb, inspirálóbb környezetet teremtenek, ahol az embereik megbíznak egymásban és a vezetőikben is. Az ő vállalataik kellőképp reziliensek ahhoz, hogy talpon maradjanak az álladó változás közepette, miközben versenytársaik sorra maradnak el mögöttük. Végső soron ezek a szervezetek vezetnek át minket a jövőbe, ezért fontos, hogy mielőbb átformáljuk eddigi viselkedésünket, és végtelen gondolkodásmódunkkal hatást gyakorolhassunk a világra.
A könyv elérhető e-könyv formában is.
Online könyvbemutató-sorozatunkban Budaházy Árpád, a HVG Könyvek kiadóvezetője a Végtelen játék c. könyvről beszél.
Borító ár: | 3780 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3213 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3024 Ft |
---|
Az üzleti angol nyelvkönyvek hanganyaga egyelőre csak a weboldalon (https://www.dkefe.com/hu/) érhető el, mobiltelefonon sajnos még nem.
Az English for Everyone kurzus azoknak szól, akik tanári közreműködés nélkül szeretnének angolul tanulni. Az üzleti angol nyelvkönyvekkel és munkafüzetekkel elsajátíthatjuk azokat az alapvető angol kifejezéseket és nyelvtani szerkezeteket, amelyekkel különböző munkahelyi szituációkban találkozhatunk. Az 1. szint a Közös Európai Referenciakeret (KER) A2 alapszintjétől a B1 küszöbszintig terjedő tudásanyagot fedi le. A nyelvkönyv jól áttekinthető, vizuális formában ismerteti a tananyagot, a begyakorlását pedig számos feladat és ingyenes online hanganyag is segíti.
Az English for Everyone sorozat további kötetei:
• English for Everyone: Kezdő 1. nyelvkönyv
• English for Everyone: Kezdő 1. munkafüzet
• English for Everyone: Kezdő 2. nyelvkönyv
• English for Everyone: Kezdő 2. munkafüzet
• English for Everyone: Középhaladó 3. nyelvkönyv
• English for Everyone: Középhaladó 3. munkafüzet
• English for Everyone: Haladó 4. nyelvkönyv
Borító ár: | 5500 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 4675 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
4400 Ft |
---|
Az üzleti angol nyelvkönyvek hanganyaga egyelőre csak a weboldalon (https://www.dkefe.com/hu/) érhető el, mobiltelefonon sajnos még nem.
Az English for Everyone kurzus azoknak szól, akik tanári közreműködés nélkül szeretnének angolul tanulni. Az üzleti angol nyelvkönyvekkel és munkafüzetekkel elsajátíthatjuk azokat az alapvető angol kifejezéseket és nyelvtani szerkezeteket, amelyekkel különböző munkahelyi szituációkban találkozhatunk. Az 1. szint a Közös Európai Referenciakeret (KER) A2 alapszintjétől a B1 küszöbszintig terjedő tudásanyagot fedi le. A munkafüzetben több száz feladatot találunk a hozzájuk kapcsolódó hanganyaggal, amelyek segítségével gyakorolhatjuk a ismertetett szókincset és nyelvtant.
Az English for Everyone sorozat további kötetei:
• English for Everyone: Kezdő 1. nyelvkönyv
• English for Everyone: Kezdő 1. munkafüzet
• English for Everyone: Kezdő 2. nyelvkönyv
• English for Everyone: Kezdő 2. munkafüzet
• English for Everyone: Középhaladó 3. nyelvkönyv
• English for Everyone: Középhaladó 3. munkafüzet
• English for Everyone: Haladó 4. nyelvkönyv
Borító ár: | 4500 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3825 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3600 Ft |
---|
Az üzleti angol nyelvkönyvek hanganyaga egyelőre csak a weboldalon (https://www.dkefe.com/hu/) érhető el, mobiltelefonon sajnos még nem.
Az English for Everyone kurzus azoknak szól, akik tanári közreműködés nélkül szeretnének angolul tanulni. Az üzleti angol nyelvkönyvekkel és munkafüzetekkel elsajátíthatjuk azokat az alapvető angol kifejezéseket és nyelvtani szerkezeteket, amelyekkel különböző munkahelyi szituációkban találkozhatunk. A 2. szint a Közös Európai Referenciakeret (KER) B1 küszöbszintjétől a B2 középszintig terjedő tudásanyagot fedi le. A nyelvkönyv jól áttekinthető, vizuális formában ismerteti a tananyagot, a begyakorlását pedig számos feladat és ingyenes online hanganyag is segíti.
Az English for Everyone sorozat további kötetei:
• English for Everyone: Kezdő 1. nyelvkönyv
• English for Everyone: Kezdő 1. munkafüzet
• English for Everyone: Kezdő 2. nyelvkönyv
• English for Everyone: Kezdő 2. munkafüzet
• English for Everyone: Középhaladó 3. nyelvkönyv
• English for Everyone: Középhaladó 3. munkafüzet
• English for Everyone: Haladó 4. nyelvkönyv
Borító ár: | 5500 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 4675 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
4400 Ft |
---|
Az üzleti angol nyelvkönyvek hanganyaga egyelőre csak a weboldalon (https://www.dkefe.com/hu/) érhető el, mobiltelefonon sajnos még nem.
Az English for Everyone kurzus azoknak szól, akik tanári közreműködés nélkül szeretnének angolul tanulni. Az üzleti angol nyelvkönyvekkel és munkafüzetekkel elsajátíthatjuk azokat az alapvető angol kifejezéseket és nyelvtani szerkezeteket, amelyekkel különböző munkahelyi szituációkban találkozhatunk. A 2. szint a Közös Európai Referenciakeret (KER) B1 küszöbszintjétől a B2 középszintig terjedő tudásanyagot fedi le. A munkafüzetben több száz feladatot találunk a hozzájuk kapcsolódó hanganyaggal, amelyek segítségével gyakorolhatjuk a ismertetett szókincset és nyelvtant.
Az English for Everyone sorozat további kötetei:
• English for Everyone: Kezdő 1. nyelvkönyv
• English for Everyone: Kezdő 1. munkafüzet
• English for Everyone: Kezdő 2. nyelvkönyv
• English for Everyone: Kezdő 2. munkafüzet
• English for Everyone: Középhaladó 3. nyelvkönyv
• English for Everyone: Középhaladó 3. munkafüzet
• English for Everyone: Haladó 4. nyelvkönyv
Borító ár: | 4500 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3825 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3600 Ft |
---|
Miért követünk másokat még akkor is, ha tudjuk, hogy nincs igazuk?
Hogyan segíti elő a környezetvédelmet a szomszédok megfigyelése?
Miért parkolunk rosszabbul mások társaságában?
Mikor jobb a tömeget követni, és mikor célravezető a saját utunkat járni? Észre sem vesszük, de mások elképesztő mértékben befolyásolják életünk szinte minden területét. Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora, a Ragályos! – Hogyan terjed a siker? című könyv szerzője bemutatja, milyen egyszerű, mégis gyakran meglepő módokon hatnak mások a viselkedésünkre. Ha azonban felismerjük a társas befolyás hatását, tudatosabb döntéseket hozhatunk, sőt növelhetjük a saját befolyásunkat, és sikeresebb, teljesebb értékű társas kapcsolatokra tehetünk szert.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3315 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Miért követünk másokat még akkor is, ha tudjuk, hogy nincs igazuk?
Hogyan segíti elő a környezetvédelmet a szomszédok megfigyelése?
Miért parkolunk rosszabbul mások társaságában?
Mikor jobb a tömeget követni, és mikor célravezető a saját utunkat járni? Észre sem vesszük, de mások elképesztő mértékben befolyásolják életünk szinte minden területét. Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora, a Ragályos! – Hogyan terjed a siker? című könyv szerzője bemutatja, milyen egyszerű, mégis gyakran meglepő módokon hatnak mások a viselkedésünkre. Ha azonban felismerjük a társas befolyás hatását, tudatosabb döntéseket hozhatunk, sőt növelhetjük a saját befolyásunkat, és sikeresebb, teljesebb értékű társas kapcsolatokra tehetünk szert.
Borító ár: | 3510 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2984 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2808 Ft |
---|
Legyél büszke a munkádra!
A kiváló marketingesek nem a saját vállalatuk vagy startupjuk problémáját akarják megoldani a vásárlók segítségével, hanem a marketinget használják arra, hogy megoldják mások problémáit. Nemcsak zajt csapnak; jobbá teszik a világot. A valóban nagy hatású marketing a nagylelkűségben, az empátiában gyökerezik.
E könyvből megtanulhatod, hogyan
• azonosítsd a legkisebb életképes piacodat;
• szerezd meg a célközönséged bizalmát és felhatalmazását, használd a beszédmódjukat;
• merj feszültséget kelteni és feszültséget feloldani;
• add az emberek kezébe a megfelelő eszközöket és történeteket a céljaik eléréséhez.
Elég a hazugságból, a spamekből és abból, hogy bűntudatod van a munkád miatt! Elég abból, hogy a közösségi média mutatószámait összekevered a valódi kapcsolatokkal és lopott figyelem megszerzésére pazarolod a pénzt! Elég abból, hogy nem vesznek észre. Itt az idő, hogy megtanulj látni, és így mások számára is láthatóvá válj.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3315 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Legyél büszke a munkádra!
A kiváló marketingesek nem a saját vállalatuk vagy startupjuk problémáját akarják megoldani a vásárlók segítségével, hanem a marketinget használják arra, hogy megoldják mások problémáit. Nemcsak zajt csapnak; jobbá teszik a világot. A valóban nagy hatású marketing a nagylelkűségben, az empátiában gyökerezik.
E könyvből megtanulhatod, hogyan
- azonosítsd a legkisebb életképes piacodat;
- szerezd meg a célközönséged bizalmát és felhatalmazását, használd a beszédmódjukat;
- merj feszültséget kelteni és feszültséget feloldani;
- add az emberek kezébe a megfelelő eszközöket és történeteket a céljaik eléréséhez.
Elég a hazugságból a spamekből és abból, hogy bűntudatod van a munkád miatt!
Elég abból, hogy a közösségi média mutatószámait összekevered a valódi kapcsolatokkal és lopott figyelem megszerzésére pazarolod a pénzt!
Elég abból, hogy nem vesznek észre. Itt az idő, hogy megtanulj látni, és így mások számára is láthatóvá válj.
Borító ár: | 3510 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2984 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2808 Ft |
---|