Vezetők és tanácsadók könyvei 15-30% kedvezménnyel

2020. 09. 02. - 09. 09-ig

Vezetők és tanácsadók könyvei 15-30% kedvezménnyel


Válj valóra!

Válj valóra!

Hatékonyságnövelés, énmárkaépítés, lifehackek

Válj valóra! – Hatékonyságnövelés, énmárkaépítés, lifehackek

Van egy álmod, de nem tudod, hol kezdd el? Úgy érzed, túl sok az információ, tanács, módszer – és nem tudod, melyikre hallgass? A Válj valóra! című könyv pontosan ebben segít: letisztult, gyakorlatias útmutatót ad ahhoz, hogyan válhat belőled az, akivé mindig is szerettél volna válni.

Szántó Péter – aki a Forbes 30 sikeres 30 alatti fiatal listáján is szerepelt – maga is átélte a kezdeti bizonytalanságot. Épp ezért éveken át gyűjtötte, rendszerezte és próbálta ki a leghasznosabb tanácsokat és módszereket, amelyeket TED-előadásokból, menedzsmentkönyvekből, blogokból vagy épp sikeres vállalkozóktól tanult. E könyvben ezek legjobban bevált változatát osztja meg veled – tömören, érthetően, inspirálóan.

Legyen szó időmenedzsmentről, énmárkaépítésről, hatékony kommunikációról vagy a mindennapokban használható praktikus lifehackekről, ez a könyv végigkísér az első lépésektől egészen a hosszú távú sikerig. Ha szeretnél magabiztosabban elindulni az álmaid felé vezető úton, vagy csak jobbá tennéd a mindennapjaidat, Válj valóra! a legjobb társad lesz ebben.

Borító ár: 3900 Ft
Korábbi ár: 1950 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba
Mit tenne Keynes?

Mit tenne Keynes?

Megoldások hétköznapi problémáinkra a legnagyobb közgazdászoktól

Mit tenne Keynes? – Közgazdaságtan a mindennapokban

Elgondolkodtál már azon, hogy Adam Smith mit gondolna a szerencsejátékról? Vagy hogy Jeremy Bentham milyen közgazdasági receptet ajánlana másnaposság ellen? És vajon mit kapnánk Milton Friedmantől karácsonyra? Tejvan Pettinger könyve szórakoztató és elgondolkodtató módon ütközteti a közgazdaságtan legnagyobb gondolkodóinak nézeteit olyan hétköznapi kérdésekkel, amelyek mindannyiunk életére hatással vannak.
Miért érdemes elolvasnod ezt a könyvet? Mert betekintést nyújt a közgazdaságtan legfontosabb elméleteibe, miközben olyan hétköznapi dilemmákra ad választ, mint hogy érdemes-e beállni a tilos parkolóhelyre és megkockáztatni a bírságot, hogyan lehet fizetésemelést kérni, vagy éppen mi a boldogság titka. Az olyan klasszikus kérdésekről is szó esik, mint hogy mennyire kell komolyan vennünk a társadalmi egyenlőtlenségeket, érdemes-e bojkottálni az etikátlan körülmények között készült termékeket, vagy hogyan védhetjük meg magunkat az infláció hatásaitól.

A könyv különlegessége, hogy könnyed, közérthető és szórakoztató stílusban ismerteti a közgazdaságtan elveit, ráadásul rengeteg gyakorlati példát hoz, amelyek segítenek jobban megérteni, hogyan működik a világ körülöttünk. Az Oxfordban élő és oktató szerző, aki maga is közgazdaságtant, filozófiát és politikát tanult, nemcsak elméletben jártas a témában, hanem a gyakorlati kérdésekre is izgalmas és újszerű válaszokat ad.

Ha szeretnéd jobban megérteni a világ működését, kíváncsi vagy a közgazdaságtan nagyjainak gondolataira és azok hétköznapi alkalmazására, ez a könyv neked szól!
Borító ár: 3900 Ft
Korábbi ár: 1950 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba
Kivételesek - átdolgozott

Kivételesek - átdolgozott

A siker másik oldala

Kivételesek – Átdolgozott kiadás: A siker titkai, amikről nem beszélünk

Miért olyan jó matekosok az ázsiai diákok? Mi köze van a Beatlesnek Bill Gates-hez? Miért él a világ legokosabb embere teljes ismeretlenségben? A kivételes emberekről szóló történeteket gyakran az intelligenciával, tehetséggel és kemikális ambícióval magyarázzuk, de Malcolm Gladwell "Kivételesek" című könyve teljesen más szemszögből közelíti meg a sikert.

Gladwell azzal az alapvető kérdéssel foglalkozik, hogy mi a siker valódi kulcsa. Szerinte nem csupán a született tehetségről van szó, hanem a körülményekről, amelyek segítenek vagy épp hátráltatnak minket. A család, a születési hely és időpont, a körülöttünk lévő társadalmi és kulturális hatások mind alapvetően befolyásolják, hogy ki lesz valóban sikeres.

Ez a könyv minden eddiginél mélyebben rávilágít arra, hogy a siker sokkal bonyolultabb és összetettebb, mint első pillantásra gondolnánk. Malcolm Gladwell műve megváltoztatja a világról alkotott elképzeléseinket és segít megérteni, hogyan érhetjük el valódi lehetőségeink kiteljesedését.

A könyv e-könyv formátumban is elérhető, így bárhol és bármikor elmélyedhetsz a siker titkaiban!

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Készletfigyelés
Tárgyalj úgy, mintha az életed múlna rajta!

Tárgyalj úgy, mintha az életed múlna rajta!

Meggyőzés egy FBI-os túsztárgyaló módszereivel

Mi kell a bizalom kiépítéséhez tárgyalási helyzetben? Miként érhetjük el, hogy egy konfliktusból együttműködés váljon? Hogyan alkudjuk le egy autó árát?

A tárgyalás az együttműködés lelke, az emberismeret alkalmazott tudománya. Minden holtpontról kimozdít, legyen szó értékesítési tárgyalásról, a fizetésemelés megbeszéléséről vagy éppen a párunkkal vagy a gyerekünkkel való egyezkedésről.

Chris Voss az FBI vezető nemzetközi túsztárgyalójaként több mint két évtizeden át válsághelyzetekben tökéletesítette a legeredményesebb tárgyalási technikákat. A brooklyni bankrablások elkövetőitől a haiti bandaháborúk tagjain át a Fülöp-szigeteki szociopata terroristavezérekig mindenkivel szót kellett értenie. Nem volt más választása – életek múltak rajta. Akciódús és gyakorlatias könyvében az egyetemi oktatói pályafutása során feltárt elméleti ismereteket ötvözi a terepen töltött évek tanulságaival, és bemutatja, hogyan válhatunk profi tárgyalóvá az ismertetett egyszerű irányelvek és könnyen alkalmazható módszerek segítségével.


„Ne feledjük, a túsztárgyaló szerepe különleges: neki nyernie kell. Mondhatja-e azt egy bankrablónak, hogy: »Oké, ejtettél négy túszt. Osztozzunk egyenlően: adsz nekem kettőt, és békén hagylak, rendben?« Nem. A sikeres túsztárgyalónak mindent meg kell kapnia, amit kér, cserébe nem adhat semmilyen jelentős dolgot, és mindezt úgy kell megvalósítania, hogy a szemben álló fél utána úgy érezze, remek kapcsolat alakult ki közöttük.”

Borító ár: 5490 Ft
Aktuális ár: 4667 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
4392 Ft
Kosárba
Szokj rá a coacholásra!

Szokj rá a coacholásra!

Beszélj kevesebbet, kérdezz többet, és hozd ki a csapatod tagjaiból a maximumot!

Szokj rá a coacholásra! – egy könyv, amely segít vezetőként hatékonyabbá válni. Miért fontos rászokni a coaching szemléletű vezetésre? Hogyan kerülhetjük el a mikromenedzselés csapdáját, és miként tehetjük a beszélgetéseket valóban építővé?

Michael Bungay Stanier, a téma elismert szakértője, egyszerű és gyakorlatias megoldásokat kínál. A könyv középpontjában hét kulcskérdés áll, amelyek alkalmazásával fókuszáltabbá és rugalmasabbá válhatunk vezetőként. A szerző az idegtudomány és a pszichológia legújabb kutatásaira támaszkodva mutatja be, hogyan segíthetünk csapatunk tagjainak önállóbbá és hatékonyabbá válni.

Ha a kérdezést mindennapi rutinná tesszük, tízperces, jól strukturált coachingbeszélgetésekkel csökkenthetjük a saját túlterheltségünket, miközben növeljük munkatársaink teljesítményét. Ez a könyv tökéletes választás minden vezető számára, aki nemcsak a csapatát, hanem önmagát is fejlesztené. Szerezd meg, és kezdj el kérdezni még ma!

„Napjainkban a coachingszemlélet az egyik kulcsa annak, hogy hatékonyabban kommunikálhassunk vezetőként és életünk valamennyi területén egyaránt. Michael Bungay Stanier nemcsak nagyon jól használtható módszert ad, de segít abban is, hogy beépítsük a mindennapokba – akár már holnaptól.”

Bincze Bea PCC, executive coach

Business Coach Kft.

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba
Végtelen játék

Hogyan lehetünk sikeresek egy olyan világban, ahol a „győzelem” nem egyértelmű? A hagyományos játékok – mint a foci vagy a sakk – világos szabályokkal és egyértelmű végponttal rendelkeznek, így könnyű eldönteni, ki nyert és ki veszített. Az élet azonban nem ilyen. Az üzleti világban, a politikában és a mindennapokban a játék soha nem ér véget – csak előrehaladás vagy lemaradás létezik.

Simon Sinek Végtelen játék című könyve rávilágít arra, hogy sok vezető azért vall kudarcot, mert véges gondolkodásmóddal próbál navigálni egy végtelen rendszerben. Ha egy cég vagy szervezet csak a rövid távú eredményekre koncentrál, idővel elveszíti lendületét, az innováció lassul, a munkamorál romlik, és a teljesítmény hanyatlani kezd. Ezzel szemben azok a vezetők, akik elsajátítják a végtelen gondolkodásmódot, inspiráló, erős és ellenálló csapatokat építenek, amelyek képesek alkalmazkodni a folyamatos változásokhoz és hosszú távon is sikeresek maradnak.

Ha szeretnéd megérteni, hogyan gondolkodnak a világ legjobb vezetői, és hogyan formálhatod át a saját szemléletmódodat, ez a könyv neked szól! Elérhető e-könyv formában is.

Online könyvbemutató-sorozatunkban Budaházy Árpád, a HVG Könyvek kiadóvezetője a Végtelen játék c. könyvről beszél.

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba
Láthatatlan befolyás

Láthatatlan befolyás

Milyen erők alakítják a viselkedésünket?

Miért követünk másokat még akkor is, ha tudjuk, hogy nincs igazuk?

Hogyan segíti elő a környezetvédelmet a szomszédok megfigyelése?

Miért parkolunk rosszabbul mások társaságában?

Mikor jobb a tömeget követni, és mikor célravezető a saját utunkat járni? Észre sem vesszük, de mások elképesztő mértékben befolyásolják életünk szinte minden területét. Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora, a Ragályos! – Hogyan terjed a siker? című könyv szerzője bemutatja, milyen egyszerű, mégis gyakran meglepő módokon hatnak mások a viselkedésünkre. Ha azonban felismerjük a társas befolyás hatását, tudatosabb döntéseket hozhatunk, sőt növelhetjük a saját befolyásunkat, és sikeresebb, teljesebb értékű társas kapcsolatokra tehetünk szert.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba
A stratégia művészete

A stratégia művészete

Szervezeti innováció kiszámíthatatlan üzleti környezetben - Szun-ce gondolatai alapján

A stratégia művészete – Hogyan győzhetünk a káoszban?

Mit tanulhatunk egy 2500 évvel ezelőtti kínai hadvezértől a modern üzleti világról? Hogyan maradhat egy cég versenyképes a folyamatos változások közepette? A stratégia művészete izgalmas és gyakorlatias betekintést nyújt a hadviselés és az üzleti stratégia kapcsolatába. Napjaink kiszámíthatatlan üzleti környezete meglepően hasonlít Szun-ce A háború művészete című művében leírt hadviselési viszonyokra.

Dr. Porkoláb Imre legújabb könyve a legfrissebb vezetéselméleti kutatásokra és valós tapasztalatokra építve mutatja be, hogyan érhetünk el sikert változékony és bizonytalan környezetben. Valódi példákon keresztül segít megérteni, milyen szemléletmóddal válhatunk hatékony vezetővé, hogyan építhetünk dinamikusan fejlődő csapatokat, és miként indíthatunk el jelentős változásokat még a legbürokratikusabb szervezetekben is. Ha szeretnéd megtanulni, hogyan uralhatod a káoszt és hogyan alakíthatsz ki ütőképes stratégiát, ez a könyv neked szól!

„A csatában erőt érvényesíteni csak két módszerrel lehet: cselvetéssel és közvetlen harccal; de a cselvetés és a közvetlen harc váltakoztatása annyiféle lehet, hogy nem győzzük kimeríteni. A cselvetés és a közvetlen harc egymásból kell, hogy fakadjon, véget nem érő nagy körforgásban…”

Szun-ce

Borító ár: 4200 Ft
Korábbi ár: 2100 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba
Kezdj a miérttel!

Kezdj a miérttel!

Az inspiráló vezetés titka (Javított, átdolgozott magyar kiadás)



Miért fontos inspirálnunk a vevőinket ahelyett, hogy manipulálnánk őket?

Miért tudnak egyes vezetők mindenki másnál jobban hatni a csapatuk tagjaira?

Miért nyereségesebbek és befolyásosabbak bizonyos vállalatok a versenytársaiknál?

Szinte minden szervezet tudja, mit csinál; a legtöbb azt is el tudja magyarázni, hogyan csinálja; de csak kevesen képesek világosan megfogalmazni, miért teszik mindezt. Simon Sinek, vezetés és marketing-tanácsadó felismerte, hogy a világformáló vezetők abban különböznek a többiektől, hogy minden tevékenységük a „miérttel” kezdődik. Ez a „miért” sosem pénz vagy profit – ezek csak az eredmények. A sikeres vezetők azért képesek inspirálni másokat, mert tudják, miért csinálják azt, amit csinálnak.


Sinek felismerése alapján megalkotta az „arany kör” néven ismert modellt, amely egy hatékony filozófia vezetők és szervezetek számára. Az arany kör segítségével nemcsak szervezeteket lehet felépíteni, hanem mozgalmakat is elindítani, és tömegeket inspirálni – legyen szó kis- vagy nagyvállalatokról, nonprofit szervezetekről vagy akár a politikáról. A való életből vett történetekkel szemléltetve, Sinek megmutatja, mi szükséges ahhoz, hogy valaki valóban vezetni tudjon és másokat motiváljon. Az arany kör filozófiája segít megérteni, hogyan inspirálhatunk másokat, és hogyan találhatunk olyan vezetőket, akik minket is inspirálhatnak.

Borító ár: 4900 Ft
Aktuális ár: 1960 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
1960 Ft
Kosárba
A nemcselekvés

A nemcselekvés

Hogyan legyünk eredményesek kevesebb erőfeszítéssel?

Miért nem lehetünk igazán eredményesek a szüntelen stressz és szorongás mellett?
Hogyan ellensúlyozzuk a túlterheltség hatásait?
Miként lehet kevesebb cselekvéssel többet elérni?

 

Egyre változékonyabb világunkban és a folyamatos túlterheltség miatt frusztráltak vagyunk, folyton igyekszünk utolérni magunkat. Az összetett projektek, a munkahelyi és otthoni elvárások kimerítőek, a végsőkig kifacsarjuk magunkat. Ezért a probléma valós természetére való nyitottság és a nyugodt megfontoltság  ̶  a nemcselekvés  ̶̶  helyett a „cselekvést” választjuk, amely sokszor inkább látszólagos haladást, kapkodást és küszködést jelent. Ez nemcsak hogy kevésbé hatékony és hosszú távon fenntarthatatlan, de végül mindenképpen stresszhez, szorongáshoz és kiégéshez vezet.

Steven D’Souza és Diana Renner nemzetközileg elismert tanácsadók, A nemtudás című bestseller szerzői, érdekes történetekben bővelkedő könyvükben feltérképezik a „cselekvés” határait és veszélyeit. Vizuálisan is megjelenített gondolataikból magunk is ráébredünk, hogyan hatja át a folytonos tenni akarás életünk minden területét, és hogyan kell elképzelni az aktív nemcselekvést, amelynek köszönhetően mindennapi életünk sokkal inkább a harmóniáról és a kreativitásról szólhat.

 

„Belefulladunk a feladatokba? Nem látunk kiutat a folyamatos stressz és küzdés szorításából? E két szerzőnek remek receptje van erre – a nemcselekvés. Ami nem azt jelenti, hogy nem csinálunk semmit, és csak hagyjuk, hogy a dolgok maguktól alakuljanak. Ennél sokkal merészebb és inspirálóbb szemléletmódról van szó: az egyes helyzetek saját energiájára építeni és a környezetünkkel összhangban dolgozni úgy, hogy korlátozott erőforrásainkat a lehető legoptimálisabban kihasználjuk. Próbáljunk meg nemcselekedni. Akár a legjobb dolog is lehet, amit csak eddig csináltunk.”
Daniel H. Pink, az Eladni emberi dolog, a Motiváció 3.0 és a Johnny Bunk kalandjai szerzője

 

„A vezetők egy része tisztában van vele, hogy napjainkban a kemény munka ellenére sincs minden rendben. A globalizáció, a digitális technológiák – az automatizálás és a mesterséges intelligencia –, a nyomás, hogy a nyereséges növekedéshez új forrásokat találjanak, azt eredményezi, hogy a vezetők sokszor gyorsabban, de nem megfelelő eredménnyel dolgoznak. Ez a könyv elfogulatlanul, objektív módon mutatja be és közelíti meg a problémákat. Kutatással, esettanulmányokkal, a lehetőségek feltárásával ösztönzi az olvasót, hogy megálljon, tegyen egy lépést hátra, és értékelje újra az életét. Mindenkinek ajánlom, aki tövig nyomja a gázt, és úgy érzi, ezt így nem folytathatja tovább.”
Dr. Andrew White, az Oxfordi Egyetem Saïd Üzleti Iskolája vezetőképzési dékánhelyettese

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 2520 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
2520 Ft
Készletfigyelés