Vállalkozás

Vállalkozz okosan! - Átdolgozott kiadás

Az ötlettől a piacra lépésig

Honnan tudhatod, hogy valóban van-e igény az általad kitalált termékre? Hogyan mérheted fel a piaci kockázatokat? Miként finanszírozhatod a vállalkozásodat?

Egy kiváló üzleti ötletből még nem feltétlenül lesz sikeres vállalkozás. Mindegy, hogy egyéni vagy társas vállalkozóként, esetleg startupperként akarod valóra váltani az álmodat – elengedhetetlen, hogy tudatosan, a kellő információk birtokában vágj bele a cégalapításba.
Vecsenyi János vállalkozási szakértő és Petheő Attila sikeres üzletember, a Budapesti Corvinus Egyetem oktatói saját szórakoztató történeteiken, valamint egyéb közismert nemzetközi és magyar vállalkozók példáin keresztül vezetnek be a vállalkozások világába. Bevált üzleti taktikák és modellek, valamint praktikustanácsok alapján tizenkét lépésben juthatsz el az ötlettől a termék vagy szolgáltatás piacra dobásáig. A friss példákat, aktualizált jogszabályi magyarázatokat és gyakorlatokat tartalmazó átdolgozott kiadás segítségével tanulhatsz mások sikereiből és kudarcaiból, és kialakíthatod saját működő üzleti megoldásaidat.


Vecsenyi János vállalkozási szakértő, professor emeritus. Vállalkozási ismereteket tanít a Duna két partján: a Budapesti Műszaki Egyetemen, ahol gépész és gazdasági mérnökként szerzett diplomát és a Budapesti Corvinus Egyetemen, ahol a doktori és professzori címét szerezte. Tanított az Egyesült Államokban (Tulsai Egyetem), Franciaországban (INSEAD), valamint Prágában (Czech Management Center) és Magyarország több egyetemén. Két vállalkozása közül a VJV Consulting ma is működik. Az üzletikoncepció-térkép megalkotója, amely a vállalkozásindításban jelent segítséget. Három vállalkozási témájú könyv szerzője. Nagyon büszke a feleségére, három lányára és öt unokájára.
Petheő Attila sorozatvállalkozóként nagy tapasztalattal rendelkezik a rendezvény- és
eseményszervezés, a vendéglátás és az agrárgazdaság területén. A Budapesti Corvinus Egyetem adjunktusa, doktori kutatásainak eredményeit felhasználva, országosan elismert szakértőként a szociális vállalkozások problémáinak megoldásához nyújt segítséget. Tudását több hazai egyetemen és az Egyesült Államokban tartott kurzusain adja tovább. 2017-ben a Budapesti Corvinus Egyetemen kiérdemelte az év oktatója címet.



Borító ár: 6500 Ft
Korábbi ár: 4875 Ft
Aktuális ár: 5200 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
5200 Ft
Kosárba

BE 2.0 – Tartósan kiváló

A kis- és középvállalkozások hosszú távú üzleti sikere

Hogyan válhat a cégünk startupból és kisvállalkozásból tartósan kiváló vállalattá?
Milyen veszélyt rejt, ha eluralkodik rajtunk a „megérkeztünk” érzése?
Miért legyen a szervezeti kultúra alapja, hogy a munkatársak számíthatnak egymásra?
Milyen vezetői technikákkal ösztönözhetjük a kreativitást?

Jim Collins és Bill Lazier Beyond Entrepreneurship című könyve a vezetés elméletének és gyakorlatának egyik világszerte ismert alapműve, amelynek számos, azóta ikonikussá vált vállalatvezető köszönheti a sikereit. A BE 2.0 – Tartósan kiváló című könyvben Jim Collins az eredeti időtálló megállapításait egészíti ki több évtizedes kutatásainak eredményeivel.
A bemutatott keretrendszer a vállalkozásépítés első pillanatától kijelöli az utat, amelyen haladva jóból kiváló, majd évtizedekig virágzó, a világot megváltoztató szervezeteket hozhatunk létre. A könyv a jövőkép kialakításától és hatékony közvetítésétől a vezetői stílus kulcselemein, a stratégiai döntéshozatalon és a taktikai kiválóság megvalósításán át a kreativitás ösztönzéséig lépésről lépésre bemutatja és példákkal, esettanulmányokkal szemlélteti, hogyan válhat startupból és kisvállalkozásból tartósan kiváló vállalat.

„A Beyond Entrepreneurship erőteljesebben formálta a vezetői stílusomat, mint bármely más könyv vagy személy. Több mint tíz éve minden évben újraolvasom. Rengeteget segített, hogy a lényegre összpontosítsak, és hogy a legjobb önmagam legyek ahelyett, hogy másokat próbálnék utánozni.”
Reed Hastings, a Netflix társalapítója és vezérigazgatója


Jim Collins korunk egyik kiemelkedő üzleti gondolkodója. Jóból kiváló és Tudatosan kiváló című könyvei világszerte bestsellerré váltak. Vállalkozástudományt oktatott a Stanfordi Egyetem Üzleti Karán, majd vezetéstudományt a West Point katonai akadémián. A Colorado állambeli Boulderben alapított vezetőképző kutatóműhelyében a tartósan kiváló szervezetek működését vizsgálja, emellett vállalatigazgatók és felső vezetők tanácsadójaként dolgozik. A Forbes 2017-ben a 100 legnagyobb üzleti elme közé választotta.

Bill Lazier a Stanfordi Egyetem Jogi Karának professor emeritusa volt, és a Stanfordi Egyetem Üzleti Karán tizenegy éven át ingatlan- és vállalkozásmenedzsmentet oktatott. A Bristol Investment Company alapítója és elnöke, számos vállalat és szervezet igazgatótanácsának tagja volt. 2004-ben, hetvenhárom éves korában hunyt el.


„Nincs egyetlen dolog, ami kiválóvá tenne egy vállalatot. A kiválóság nem csak a stratégián múlik. Nem csak a vezetői stíluson. Nem csak a jövőképen. Nem csak az innováción. Nem csak a nagyszerű taktikán. Mindezek együttesen szükségesek hozzá, valamint az, hogy következetesen, éveken át jól csináljuk mindegyiket.”

Borító ár: 7900 Ft
Aktuális ár: 5530 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
5530 Ft
Kosárba

Hogyan (ne) tervezz?

66 hiba, amit elkövethetsz a marketingben

A két elismert kommunikációs stratéga átfogó, mégis rendkívül könnyen követhető gyakorlati útmutatót ad a hatékony marketingstratégia tervezéséhez. A folyamat legfontosabb lépéseit bemutató kötet a célok meghatározásától és a 4P-től kezdve a kutatáson, a briefingen, a kreatív fejlesztésen és a médiatervezésen át a hatékonyság és a hatásosság méréséig minden területen hasznos információt nyújt. A kétperces ellenőrző listák, a jó és rossz gyakorlatok és az esettanulmányok sokat segítenek abban, hogy tökéletesíthessük a marketingstratégiánkat.

„Minden szakmának szüksége van egy szilárd alapokat adó útmutatóra, amely rendet rak a fejekben, és megbízható támaszt nyújt kétségek esetén. A marketingkommunikációnak ez a könyv a nagykönyve.”

Gál Sarolta, stratégiai igazgató, DDB

„Ez a könyv mérhetetlenül felbosszantott. Olvasói mind-mind olyan előnyhöz jutnak, ami nekem soha nem adatott meg. Szerencsés flótások!”

Martin Weigel, stratégiai igazgató, Wieden+Kennedy

„Az ilyesfajta ajánlók írói általában nem olvassák el a szóban forgó könyvet. Én elolvastam – és tényleg nagyon jó. Olyannyira, hogy mindenkinek csak ajánlani tudom.”

Mark Ritson, oktató, Melbourne Business School

„Les és Sarah intelligens és humoros könyvükben precízen azonosítják a stratégiai gondolkodás gyenge pontjait, és egyszerű javaslatokat tesznek az elkerülésükre. Végzőseimet minden karácsonykor megajándékozom egy-egy igazán inspiráló könyvvel. Rendelhetnék 30 példányt?”

Jon Steel, stratégiai tervező, WPP

„Helyrehozza a rossz tervezési könyvek által okozott károk nagy részét, ezért bármely más tervezésről szóló könyvnél hasznosabb.”

Dave Trott, kreatív igazgató, a Kreatív vakság című könyv szerzője

„Kötelező olvasmány azok számára, akik többet szeretnének megtudni a hatékony kommunikációról – vagyis remélhetőleg minden marketingesnek.”

Craig Inglis, ügyfélkapcsolati igazgató, John Lewis



A könyvhöz kapcsolódó kiadvány - Lépj előre digitálisan! Egy Telekom-sztori - bemutatja a Telekom CFU (Customer Facing Unit) csapat működését, filozófiáját és a Telekom márkát, könyvben bemutatott paradigma- és perspektívaváltások egyik hazai gyakorlataként. Bebizonyítva, hogy a nemzetközi modellek, best practice-ek és az új működési diszciplínák a helyi kihívásokhoz és feladatokhoz igazítva itthon is használhatók. Gyakorlatukat nem egy az egyben feleltetik meg a könyvben megjelenő ajánlásoknak, sokkal inkább egy átfogó, a bizalmas információkat kerülő összefoglalót adnak az elmúlt öt év történéseiről, emellett praktikus tanácsaikkal segítik a könyvben megfogalmazott elvek megvalósítását.

Borító ár: 5900 Ft
Aktuális ár: 4130 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
4130 Ft
Kosárba

Hogyan érvényesüljünk nőként?

Változtassuk meg a sikerünk útjában álló 12 szokást!

Mely hiedelmeink gátolnak minket nőként az előrejutásban?

Milyen gondolkodásmód jellemző a karrierépítésben sokszor tudatosabb férfiakra?

Hogyan támogathatjuk női beosztottainkat a kiteljesedésben?

„Kiváló útmutató, amely segít, hogy pozitív változásokat érhessünk el az általunk választott életúton. Akár beosztottként, akár vezetőként dolgozunk, jól jön a könyvben átadott elemző tudás, amely rólunk, indítékainkról, tudattalan hiedelmeinkről, hozzáállásunkról, szokásainkról és sztereotípiáinkról is szól, ezért ajánlom nőknek és férfiaknak egyaránt.”

Liptay Gabriella marketing- és kommunikációs igazgató, KPMG Hungary

„Hiánypótló könyv. Teljes szívemből ajánlom valamennyi nőnek, aki szeretné jobban megérteni a saját korlátozó hiedelmeit, és valamennyi férfinak, aki szeretne sikeresebben együtt dolgozni női kollégáival. Coachként és trénerként magam is rengeteget tanultam belőle, és munkám során sokaknak sikerült átadnom a könyvben bemutatott alapelveket.”

Bincze Bea

PCC, executive coach, beszédcoach, tréner, Business Coach Kft.

A 21. században egyre nagyobb szükség van női vezetőkre, a legtöbb szervezetben azonban továbbra is elsősorban férfiak kerülnek magasabb pozíciókba. Ennek egyik magyarázata sok nő számára ismerős lehet: készen állunk ugyan továbblépni a karrierünkben, a tudásunk és tapasztalatunk is megvan hozzá, de valami mégis visszatart bennünket. Nem csoda, hiszen a társadalmi elvárások miatt kialakuló, a nőkben általában leginkább preferált tulajdonságaink és viselkedésformáink nem feltétlenül segítenek az előrejutásban.

Sally Helgesen – a női vezetéstudomány szakértője – és Marshall Goldsmith¬ az egyik legelismertebb felső vezetői coach – különféle vállalatoknál szerzett tapasztalataik alapján arra jutottak, hogy a nők karrierjének útjában alapvetően tizenkét kifejezetten a nőkre jellemző akadály áll. Esettanulmányokban bővelkedő, gyakorlatias és hiánypótló könyvükben sorra veszik, mely erősségeinkre építsünk, és mely szokásainkkal kell leszámolnunk – még ha éppen ezek juttattak is el odáig, ahol most tartunk. Lépésről lépésre bemutatják, hogyan tudunk változni, így nem pusztán eredményesebbek lehetünk a munkánkban, hanem nagyobb befolyást szerezve jelentősebb hatást gyakorolhatunk, így még jobban kiteljesedhetünk.

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 2940 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2940 Ft
Kosárba

Vajon mit tanulhatunk közismert üzletemberek elszántságából, sikereiből és bukásaiból?

Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.

Philip Delves Broughton, gazdasági újságíró könyvében tanulmányozza a vállalkozói szellem sajátosságait, a siker elengedhetetlen ismérveit, mint az új szemléletmód kialakítására irányuló törekvéseket, a határtalan kreativitást és a szenvedélyes elkötelezettséget. Az általa bemutatott megközelítések segítségével példaértékű karriertörténeteket ismerhetünk meg, és mi magunk is sikerrel alkalmazhatjuk a vállalkozói gondolkodásmódot a munkahelyünkön csakúgy, mint a magánéletünkben.

„Az erkölcsi és értékrendi zűrzavar korában az önsegítő könyveknek is megújulásra van szükségük. Az élet iskolája (The School of Life) sorozat egyfajta újjászületés. Olyan, mindnyájunkat érintő témákkal foglalkozik, mint a pénz, a munka, a technológia, az otthonteremtés, az egyedüllét, az érzelmi egészség, a szex és a párkapcsolatok.”

Alain de Botton, a sorozat szerkesztője

Borító ár: 2500 Ft
Aktuális ár: 1500 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
1500 Ft
Kosárba

Csak kreatívan!

Vidám kalauz az alkotómunkához

Mítosz, hogy a kreativitás velünk született adottság. Nem így van. Bárki lehet kreatív.”

„John Cleese ebben a kis könyvben kihúzza a Szent Biztosítószeget, háromig számol és robbantja a kreatív bombát.”

Hajnóczy Soma

kétszeres bűvészvilágbajnok


Többnyire úgy hisszük, hogy a kreativitás titokzatos és ritka ajándék – olyasmi, ami csak keveseknek adatik meg. John Cleese szerint ez azonban egyáltalán nem igaz, bárki lehet kreatív. Írói tapasztalataira alapozva betekintést nyújt a kreatív folyamat természetébe. Rövid, de praktikus és igen szórakoztató útmutatójából kiderül, hogyan engedhetünk szabad folyást ötleteinknek, hogyan alakíthatunk ki megfelelő gondolkodásmódot, és mit tehetünk, ha úgy érezzük, falba ütköztünk.

Borító ár: 2500 Ft
Aktuális ár: 1750 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
1750 Ft
Kosárba

Miért más az otthoni, mint az irodai munkavégzés?
Hogyan tanuljunk meg szüneteket tartani és szabadságra menni?
Miként válhatunk hatékonyabbá a megfelelő napirend segítségével?

Egyre többen dolgozunk otthonról – különösen a pandémia kezdete óta – munkavállalóként, szabadúszóként vagy kisvállalkozóként, ez a helyzet pedig sokunknak mindennapos kihívást jelent. Számtalan buktatóval kell megküzdenünk, mint az időbeosztás és a megfelelő munkakörnyezet kialakítása, az összpontosítás, a kapcsolattartás vagy önmagunk motiválásának nehézségei, valamint a magányosság, esetleg az állandó szorongás érzése. Rebecca Seal humoros és olvasmányos könyvében tudományos kutatások és rutinos egyedül dolgozók beszámolói alapján körbejárja, hogyan hat agyunkra, munkavégzésünkre és jóllétünkre, hogy nem irodai keretek között és nem mások társaságában dolgozunk. Praktikus tanácsai segítségével fejleszthetjük lelki rugalmasságunkat, hatékonyabbak lehetünk, és megtalálhatjuk a munka és magánélet egyensúlyát.

"EZ A KÖNYV SOKAKNAK A „HOME OFFICE KÉZIKÖNYVE” LEHET!

Sokáig azt hittük, bizonyos munkakörök elképzelhetetlenek otthonról végezve, de a koronavírusválság alapjaiban változtatta meg milliók munkavégzési szokásait. Rebecca Seal segít, miként őrizzük meg a mentális egészségünket ebben a felfordult helyzetben, valódi megoldásokat ad arra vonatkozóan, hogyan tudjuk a kezünkben tartani az irányítást és megteremteni az ideális munkakörnyezetet az otthonunkban. Végre egy könyv, amely egyszerre beszél a listaírásról, az időbeosztásról, a rezilienciáról, a túlhajszoltságról és sokunk örökös problémájáról, hogy »sosincs időnk semmire«. Biztos vagyok benne, hogy mindannyian magunkra ismerünk, és akár otthonról dolgozunk, akár nem, tudjuk kamatoztatni a könyvben olvasottakat.”

Szabados Ágnes, híradós műsorvezető, szerkesztő-riporter, újságíró, olvasás-népszerűsítő aktivista


Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 2730 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2730 Ft
Kosárba

Válj valóra!

Hatékonyságnövelés, énmárkaépítés, lifehackek

Hogyan vágj bele álmaid megvalósításába?

Milyen időbeosztással tudsz hatékonyan elvégezni minden fontos feladatot?

Miként élvezheted a kemény munka közben az életed?

Akár sokéves tapasztalat van a hátad mögött, akár mostanában indultál el a siker felé vezető úton, valószínűleg rengeteg jótanáccsal találod szembe magad. Nehéz eldönteni, hogy melyik könyvre, TED- előadásra, vagy influenszerre hallgass, a közösségi médiában terjedő trendeket, esetleg a legjobb egyetemi előadód, a főnököd vagy a mentorod által javasolt módszereket kövesd.

Szántó Péter, aki a Forbes 30 év alatti sikeres vállalkozók 30-as listájára is felkerült, ugyanígy érezte magát, amikor belevágott álmai megvalósításába. Épp ezért az évek során kipróbált és lejegyzett minden, a legnagyobb mendezsmentguruktól, könyvekből, blogokból, vlogokból és filmekből megismert tanácsot. E jegyzetek rendszerezett változatát tartod a kezedben: mindazt, ami jól jöhet a kezdeteknél, majd később a mindennapokban. Könyvében – hogy könnyebbé tegye számodra az első lépéseket – összefoglalta a legjobban bevált lifehackeket, az énmárkaépítéshez elengedhetetlen trükköket, vezetési és hatékonyságnövelő technikákat, sőt a legfontosabb kommunikációs tudnivalókat is. Neked már csak az a dolgod, hogy apránként beépítsd ezeket a szokásaid közé, és megvalósítsd mindazt, amit a legjobban szeretnél.

Borító ár: 3900 Ft
Korábbi ár: 1950 Ft
Aktuális ár: 2340 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2340 Ft
Kosárba

Inspiráló TED-előadások: Kreativitás

Nem hivatalos válogatás 100 előadó legfontosabb gondolataiból

Hogyan tegyünk szert aha-élményekre?

Miként birkózzunk meg az alkotói válsággal?

Miért beszélgessünk sokat gyerekekkel?

Könnyű elvesznünk a TED-előadások sűrűjében.
Ez az összeállítás a 100 legjobb kreativitásról szóló TED-beszédből szemezget. Szellemes grafikáival és frappáns idézeteivel nem csupán új utak felfedezésére és önmagunk fejlesztésére sarkall, de félelmeink leküzdésére is bátorít, hogy maximálisan kihasználhassuk a bennünk rejlő határtalan kreatív lehetőségeket.

A kivételes gyűjteményből most olyan mesterektől tanulhatunk, mint a neves szervezetpszichológus, Adam Grant, a közgazdász-újságíró, Tim Harford, valamint a művészvilág kiválóságai: Sting, Marina Abramović vagy Elizabeth Gilbert.

Borító ár: 3900 Ft
Korábbi ár: 1950 Ft
Aktuális ár: 2340 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2340 Ft
Kosárba

Inspiráló TED-előadások: Innováció

Nem hivatalos válogatás 100 előadó legfontosabb gondolataiból

Hogyan állítsunk össze munkahelyi álomcsapatot?

Miként tanulhatunk a kudarcainkból?

Miért érdemes kilépni a komfortzónánkból?

Könnyű elvesznünk a TED-előadások sűrűjében. Ez az összeállítás a 100 legjobb innovációról szóló TED-beszédből szemezget. Szellemes grafikáival és frappáns idézeteivel nem csupán új utak felfedezésére és önmagunk fejlesztésére sarkall, de félelmeink leküzdésére is bátorít, felébresztve bennünk a vágyat az innovációra.

A kivételes gyűjteményből most olyan mesterektől tanulhatunk, mint a Microsoft alapítója, Bill Gates, a világ leggazdagabb embere, Jeff Bezos, az Apple társalapítója, Steve Wozniak, a Facebook ügyvezető igazgatója, Sheryl Sandberg, vagy a világhírű etológus, Jane Goodall.

Borító ár: 3900 Ft
Korábbi ár: 1950 Ft
Aktuális ár: 2340 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2340 Ft
Kosárba

A motiváció kiáltványa

Így szerezd vissza az irányítást kilenc lépésben

Valóban mi irányítjuk az életünket?
Mi akadályoz meg abban, hogy elérjük a céljainkat?
Hogyan lehetnénk motiváltabbak?
Mindannyian arra vágyunk, hogy a változtatás kulcsa a mi kezünkben legyen. Két akadály áll az utunkban: kívülről a társadalmi nyomás, amely a középszerűség felé húz; belülről pedig egyfajta önelnyomás, amelyet a saját kétségeink és félelmeink idéznek elő.
Brendon Burchard világhírű teljesítménycoach, a Töltődj fel! című bestseller szerzője szerint csak úgy érhetjük el a személyes – érzelmi, társadalmi, gazdasági vagy spirituális – szabadságot, ha megfogalmazzuk szándékainkat, kinyilvánítjuk függetlenségünket, és megmutatjuk személyes erőnket. Kilenc pontba szedett kiáltványa segítségével legyőzhetjük az önmagunkkal szembeni bizonytalanságainkat, kizárhatjuk a figyelmünket elterelő tényezőket, és elindulhatunk az álmaink megvalósítása felé vezető úton.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 1950 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
1950 Ft
Kosárba

Tárgyalj úgy, mintha az életed múlna rajta!

Meggyőzés egy FBI-os túsztárgyaló módszereivel

Mi kell a bizalom kiépítéséhez tárgyalási helyzetben? Miként érhetjük el, hogy egy konfliktusból együttműködés váljon? Hogyan alkudjuk le egy autó árát?

A tárgyalás az együttműködés lelke, az emberismeret alkalmazott tudománya. Minden holtpontról kimozdít, legyen szó értékesítési tárgyalásról, a fizetésemelés megbeszéléséről vagy éppen a párunkkal vagy a gyerekünkkel való egyezkedésről.

Chris Voss az FBI vezető nemzetközi túsztárgyalójaként több mint két évtizeden át válsághelyzetekben tökéletesítette a legeredményesebb tárgyalási technikákat. A brooklyni bankrablások elkövetőitől a haiti bandaháborúk tagjain át a Fülöp-szigeteki szociopata terroristavezérekig mindenkivel szót kellett értenie. Nem volt más választása – életek múltak rajta. Akciódús és gyakorlatias könyvében az egyetemi oktatói pályafutása során feltárt elméleti ismereteket ötvözi a terepen töltött évek tanulságaival, és bemutatja, hogyan válhatunk profi tárgyalóvá az ismertetett egyszerű irányelvek és könnyen alkalmazható módszerek segítségével.


„Ne feledjük, a túsztárgyaló szerepe különleges: neki nyernie kell. Mondhatja-e azt egy bankrablónak, hogy: »Oké, ejtettél négy túszt. Osztozzunk egyenlően: adsz nekem kettőt, és békén hagylak, rendben?« Nem. A sikeres túsztárgyalónak mindent meg kell kapnia, amit kér, cserébe nem adhat semmilyen jelentős dolgot, és mindezt úgy kell megvalósítania, hogy a szemben álló fél utána úgy érezze, remek kapcsolat alakult ki közöttük.”

Borító ár: 4500 Ft
Korábbi ár: 3375 Ft
Aktuális ár: 3600 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3600 Ft
Kosárba

E-könyv – Tárgyalj úgy, mintha az életed múlna rajta!

Meggyőzés egy FBI-os túsztárgyaló módszereivel

Mi kell a bizalom kiépítéséhez tárgyalási helyzetben?
Miként érhetjük el, hogy egy konfliktusból együttműködés váljon?
Hogyan alkudjuk le egy autó árát?

A tárgyalás az együttműködés lelke, az emberismeret alkalmazott tudománya. Minden holtpontról kimozdít, legyen szó értékesítési tárgyalásról, a fizetésemelés megbeszéléséről vagy éppen a párunkkal vagy a gyerekünkkel való egyezkedésről.

Chris Voss az FBI vezető nemzetközi túsztárgyalójaként több mint két évtizeden át válsághelyzetekben tökéletesítette a legeredményesebb tárgyalási technikákat. A brooklyni bankrablások elkövetőitől a haiti bandaháborúk tagjain át a Fülöp-szigeteki szociopata terroristavezérekig mindenkivel szót kellett értenie. Nem volt más választása – életek múltak rajta. Akciódús és gyakorlatias könyvében az egyetemi oktatói pályafutása során feltárt elméleti ismereteket ötvözi a terepen töltött évek tanulságaival, és bemutatja, hogyan válhatunk profi tárgyalóvá az ismertetett egyszerű irányelvek és könnyen alkalmazható módszerek segítségével.


„Ne feledjük, a túsztárgyaló szerepe különleges: neki nyernie kell. Mondhatja-e azt egy bankrablónak, hogy: »Oké, ejtettél négy túszt. Osztozzunk egyenlően: adsz nekem kettőt, és békén hagylak, rendben?« Nem. A sikeres túsztárgyalónak mindent meg kell kapnia, amit kér, cserébe nem adhat semmilyen jelentős dolgot, és mindezt úgy kell megvalósítania, hogy a szemben álló fél utána úgy érezze, remek kapcsolat alakult ki közöttük.”

Borító ár: 3780 Ft
Aktuális ár: 3213 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3024 Ft
E-könyv vásárláshoz, kérjük jelentkezzen be!

GTD-munkafüzet

10 feladat a stresszmentes hatékonyságnöveléshez

ÚTMUTATÓ A GTD-MÓDSZER MINDENNAPI HASZNÁLATÁHOZ

Túl sokat stresszelsz? Túlterheltnek érzed magad? Elárasztanak az e-mailek? Képtelen vagy megbirkózni a rád zúduló feladatokkal? Nem tudsz gazdálkodni az időddel?

Világszerte képzett trénerek, coachok, LinkedIn-csoportok, podcastok és alkalmazások százai nyújtanak szakszerű útmutatást, hogy a GTD-módszer alapján stresszmentesen növelhesd a hatékonyságodat.

A GTD-munkafüzet segítségével most mindezt önállóan elsajátíthatod és alkalmazhatod. Ha lépésről lépésre elvégzed a könyvben szereplő 10 feladatot, összeszedett, megbízható, elégedett és sikeres leszel a napi munkádban és a magánéletedben is.

Valami csodálatos dolog történik, amikor megengeded az elmédnek, hogy azt tegye, amit a legjobban tud: gondolkozzon!

Szóval miért ne próbálnád meg? Csak nyerhetsz vele !

Őszinte híve vagyok a GTD-módszernek, amely nemcsak a hatékonyságomat, hanem tágabb értelemben a jóllétemet is fokozza. Nem csodálom, hogy világszerte ennyi követője van. Zseniális szellemi táplálék.

– Daniel H. Pink, a a Motiváció 3.0 (Drive) és a Mikor (When) című bestsellerek szerzője

A GTD (Getting Things Done) sorozat további könyvei:

- Haladj a dolgaiddal! - GTD

- Hatékonyságnövelés stresszmentesen - GTD

Borító ár: 3900 Ft
Korábbi ár: 1950 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba

ÉLJ KREATÍVAN!

Önmegvalósítás és problémamegoldás a mindennapokban

Miképpen oldhatunk meg alkotó módon váratlan helyzeteket?

Hogyan aknázzuk ki, ha több minden érdekel bennünket?

Miként láthatunk a problémákban lehetőséget, és meríthetünk a kudarcból ihletet?

Hogyan találjunk rá az egyedi és elégedett önmagunkra?

A kreativitás mindannyiunkban fellelhető és fejleszthető, és ma fontosabb, mint korábban bármikor – ez a 21. század egyik túlélőkészsége. Segít szembenézni a kihívásokkal, megoldásokat találni eddig ismeretlen problémákra, elszakadni a megszokottól és kiteljesíteni az életünket.

Nemzetközileg elismert szakértők és inspiráló történetek segítenek kreatív énünk fejlesztésében, valamint hazai szakemberek osztják meg nézeteiket a kreativitásról és motivációról. A kötetben ismertetett módszerekhez a szerző gondolatébresztő, interaktív feladatokat is összeállított, hogy felszabadíthassuk kreatív energiáinkat.

Töltsd le ingyen a könyvhöz tartozó 60 oldalas munkafüzetet a www.eljkreativan.hu weboldalról!

Borító ár: 3900 Ft
Korábbi ár: 1950 Ft
Aktuális ár: 2340 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2340 Ft
Kosárba

44 kommunikációs modell

A hatékony önkifejezés és eredményes együttműködés könyve

A hatékony munka és a harmonikus kapcsolatok alapja nem csupán az, hogy mit mondunk, hanem az is, hogy hogyan közöljük gondolatainkat. A nemzetközileg elismert szerzőpáros ebben a könyvben összegyűjti a legfontosabb kommunikációs elméleteket, és még a bonyolultabb modelleket is könnyen érthetővé teszi szórakoztató ábrákkal és példákkal. Ezek az elméletek nemcsak segítenek az önkifejezésben, hanem fejlesztik a másokkal való kapcsolatokat és a világ megértését is, ezáltal segítve minket a sikeres együttműködésben és a pozitív közösségi élmények létrehozásában.

A könyv elérhető e-könyv formában is.

Borító ár: 3700 Ft
Aktuális ár: 2590 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2590 Ft
Kosárba

Lean Startup

Hogyan tegyük ötleteinket sikeressé és fenntarthatóvá?

Eric Ries szerint a startup olyan vállalkozás, amelynek célja új termék vagy szolgáltatás létrehozása szélsőségesen bizonytalan feltételek között. Ez ugyanúgy igaz a garázsában szerencsét próbáló egyéni vállalkozóra, mint a Fortune 500-as egyik vállalatának tárgyalótermében összegyűlő rutinos szakemberekre. Hiszen ugyanaz a küldetésük: át kell hatolniuk a bizonytalanság ködén, hogy megtalálják a fenntartható vállalkozáshoz vezető sikeres utat.
A lean gyártás tapasztalataira építve a Lean Startup forradalmian új menedzsmentmódszert kínál. Arra biztatja az innovatív vállalkozókat – cégmérettől függetlenül –, hogy ne dőljenek be a hiúsági mutatóknak, inkább a tényleges előrehaladást mérjék, és mielőbb derítsék ki, mit is akarnak valójában az ügyfelek. Üzleti elképzeléseiket pedig folyamatosan teszteljék, és igazítsák a körülményekhez, mielőtt még túl késő lenne.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 2730 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2730 Ft
Kosárba

Az értékesítés titkos kódja

Mi különbözteti meg a győzteseket?

Mit csinálnak másképp az ikonikus értékesítők?
Mi határozza meg a legjobb üzletkötők viselkedését?
Hogyan segíthetik a vezetők az eredményes értékesítést?
Nap mint nap mind eladunk, értékesítjük ötleteinket, elképzeléseinket, mások meggyőzésén dolgozunk, ezért sokat tanulhatunk az igazán profi értékesítőktől. A bevált módszereiken túl sikerük zálogát is megismerhetjük ebből a legrejtettebb motivációinkat áttekinthetően feltáró könyvből. Nem mindegy ugyanis, hogyan gondolkodunk a sikerről, hogy milyen hiedelmek és meggyőződések motiválnak minket.
A tudományos múlttal rendelkező szerzők a teljesítményfokozás szakértői, 20 ezer órányi összehasonlító elemzést végeztek a világ ikonikus értékesítőivel készített interjúk felhasználásával. Többek között az Adidas, a Cisco, a Clarify, a Deloitte, a GSK, a JP Morgan, a Microsoft, az Oracle, a Steinway & Co. és a Vodafone szervezeteiben szerzett tapasztalataik alapján pontos és átfogó értékelést kapunk arról, mi hajtja a kiválóan teljesítő üzletkötőket, hogyan gondolkodnak és miként viselkednek. A következetes, magas szintű értékesítés sikere mögött rejlő titkos kód birtokában pedig eredményesebben értékesíthetünk az élet minden területén.

„Az értékesítés ma minden szerepkör szerves része, így ez a mű alapvető olvasmány valamennyi üzleti szakember számára."

Daniel Pink, a Motiváció 3.0 (Drive) és az Eladni emberi dolog (To Sell is Human) szerzője

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 2520 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2520 Ft
Kosárba

Igen!

Hogyan legyél magabiztosabb, győzz meg másokat és szerezz barátokat?

Hogyan állíthatjuk kollégáinkat ötletünk mellé?

Hogyan legyünk meggyőzőek egy állásinterjún?

Hogyan vegyük rá gyerekeinket a házi megírására?

 

Noah Goldstein, Steve Martin és Robert Cialdini, a meggyőzés tudományának világszerte elismert szakértői, a Kis lépés, nagy hatás című könyv szerzői ezúttal 21 bizonyítottan hatékony meggyőzési stratégiát vázolnak fel. Ezeknek a tudományosan alátámasztott, etikus módszereknek a mindennapi élet számos területén hasznát vehetjük, legyen szó személyes márkánk építéséről, kapcsolati hálónk bővítéséről vagy éppen egy habozó barát meggyőzéséről. Az egyszerű technikák alkalmazásával egyre gyakrabban halljuk majd a bűvös „igen” szót, ami zöld utat adhat a sikerhez és a boldogsághoz.

Borító ár: 2900 Ft
Korábbi ár: 2175 Ft
Aktuális ár: 2465 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2320 Ft
Készletfigyelés

Kezdj a miérttel!

Az inspiráló vezetés titka (Javított, átdolgozott magyar kiadás)



Miért fontos inspirálnunk a vevőinket ahelyett, hogy manipulálnánk őket?

Miért tudnak egyes vezetők mindenki másnál jobban hatni a csapatuk tagjaira?

Miért nyereségesebbek és befolyásosabbak bizonyos vállalatok a versenytársaiknál?

Bármelyik szervezet meg tudja mondani, mit csinál; a legtöbb azt is el tudja magyarázni, hogyan csinálja; de azt csak nagyon kevesen tudják világosan megfogalmazni, miért csinálják. A miért soha nem a pénz vagy a profit – az mindig csak eredmény. Simon Sinek vezetés és marketing-tanácsadó a világformáló vezetők gondolkodását, cselekedeteit és kommunikációját tanulmányozva felismerte, hogy azért tudták inspirálni a környezetüket és értek el nagy dolgokat, mert ösztönösen a miérttel kezdtek.

Sinek e felismerés alapján megalkotott nagy hatású modellje, az arany kör filozófiája mentén egész szervezeteket lehet felépíteni, mozgalmakat elindítani és tömegeket inspirálni – kis- és nagyvállalatoknál, nonprofit szervezeteknél és a politikában egyaránt. A való életből vett sokféle történeten keresztül kirajzolódik előttünk, mi kell ahhoz, hogy valóban vezetni és motiválni tudjunk – akár inspirálni szeretnénk másokat, akár valaki olyat keresünk, aki minket inspirálhat.

Borító ár: 4900 Ft
Korábbi ár: 3150 Ft
Aktuális ár: 3920 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3920 Ft
Kosárba